Sikker nedtælling

Jeg er i nedtællingsmode. Nedtælling til sommerferie, nedtælling til sviptur til Aalborg, nedtælling til at hele den danske delegation ankommer til Spanien, nedtælling til bryllup og nedtælling til bryllupsrejse. Fernández og jeg snupper en uges tid efter brylluppet på den lade side i den Dominikanske Republik med alt hvad det indebærer. Vi tæller og tæller, og streger ud og laver nye lister. I morgen skal kjolen prøves for anden gang, og på lørdag er der make-up og hårprøve. Og ferie. Ja, og maden skal jo også vælges og prøves på et tidspunkt.

dom-rep
Vi går også og venter på, at en lille niece skal komme til verden. Hun var først sat til kejsersnit d. 16. juli, men så var der forsvundet et papir et sted, og hele seancen blev flyttet til på torsdag. I lørdags havde hun vendt sig rigtigt, og alt hvad der hedder dato og kejsersnit er nu aflyst, og den gammeldags metode, at vente, er taget i brug.

Der sker ufatteligt meget lige for tiden, og det er svært helt at forstå, at vi nærmer os alt det vi har planlagt og set frem til med hastige skridt. Tiden flyver afsted, men vi når det hele.

12 tanker om “Sikker nedtælling

  1. Nyd det Pernille, det går så stærkt og nuet kommer aldrig tilbage. Heldigvis kommer derså bare nye nuer, som uden tvivl byder på en masse dejlige ting og oplevelser:o)

  2. Selvom det er noget tid siden jeg har kommenteret herinde – ja så følger jeg skam med. Der er ikke lang tid til den store dag nu – håber i nyder det og husk at nyde hvert sekund på selve dagen. den går SÅ hurtigt.

  3. Forventningens glæde…åh ja, jeg kan godt forstå, du tæller og tæller. For det er jo altsammen gode ting, der er i vente!

  4. Anette, dejligt at hoere fra dig 🙂
    Vi skal nok huske at nyde – det er godt at blive mindet paa det.

    Lotte, forventningens glaede er den bedste, ogsaa selvfoelgelig det som kommer bagefter 😉

  5. Jeg kan godt forstå at I glæder jer, og forventningens glæde er det med at nyde. Om ikke så længe begynder alle planerne at blive til virkelighed.

  6. Det er jo ikke dårlige ting at tælle ned til – overhovedet! Men jeg kan godt forstå, hvis du nogle gange har lyst til at hive i bremsen og nyde, at der er så meget at glæde sig til!

  7. Det må være så spændende at se frem til sit bryllup og alt det, der skal ske, Fisker! Jeg kan godt forstå, hvis I glæder jer helt vildt 😉

  8. Det lyder vidunderligt alt sammen. Gode ting at tælle ned til.

    Det lyder lækker med jeres bryllupsrejse. Godt I fandt et sted til afslapning 🙂

    Jeg kan huske, da du skrev I skulle giftes, nu er det snart.

    Rigtig god weekend med prøve.

  9. Madame, det er nemlig totalt spaendende 🙂

    Rikke, den flyver. Engang imellem lie lidt for meget.

    Marianne, nu er det snart. Er det ikke vildt? God weekend til dig ogsaa 🙂

Skriv en kommentar