Fyldt op

Jeg har været i tennis-land i forbindelse med mit arbejde den sidste uges tid. Fra tidlig morgen til sen aften. Jeg har praktisk talt boet i La Caja Mágica, så det er ikke meget Fernández har set til mig. Jeg tror, at han har savnet mig; han var i hvert fald gået hen og blev helt huslig i den tid jeg var out.

Nu er jeg tilbage, hvor jeg hører til. Der er nu ikke noget bedre end hjemme hos sig selv. Jeg er stadig ikke helt udsovet, men det kommer nok i løbet af weekenden.

Nedtællingen til en sommerlig weekend i Aalborg er nu gået i gang. I begyndelsen at juni rejser jeg nordpå, hvor der skal forsomres med familie og veninder. Så begynd at be’ om godt vejr!

7 thoughts on “Fyldt op

  1. Ude godt, hjemme bedst 🙂
    Jeg er sikker på, at Fernandez er glad for du er hjemme igen.

    Det ser ud til, jeg kan få i pose og sæk 😉 en weekend i juni, hvilket vist betyder Aalborg en lørdag aften 🙂

  2. Jeg krydser fingre for godt vejr i juni, Fisker 🙂 Det lyder rigtig dejligt, at du skal en tur hjem til familien.
    En mand der bliver huslig, mens man er væk – det er nu også godt 😉

  3. Ja det kære mænd kan jo blive tvunget til huslige pligter, hvis man ellers er væk længe nok 😉
    Dejligt for dig at du skal hjem, vi tager en uge i DK i slutningen af august.

  4. Hvad lavede du i Caja Magica? Jeg var der også – som tilskuer og turist – og så Nadal, Federer og Caroline med flere.

    Der er nogen, der synes, at det er lidt rigeligt at betale over en milliard kroner for tre tennisbaner, der kan overdækkes, hvoraf den største bane rummer 12.500 tilskuere.

    Det er i alt fald noget mere end prisen for tennisbanerne ude ved Aalborg Stadion – hvor fodboldstadion rummer 16.000 tilskuere.

  5. Aase, det firma som jeg arbejder i var sponsor i forbindelse med turneringe, så det var 15 timers arbejdsdage, men heldigvis på center court 😉

    Jeg har endvidere hørt at det koster en jetjager at åbne og lukke taget…

Skriv et svar

