Tænk

Tænk at vi allerede er midt i april. Tiden går og jeg aner ikke hvor den blev af. Jeg lever stadig på, at det lige har været jul. I mellemtiden har der både været påske og andet godt.

Om få uger får Fernández og jeg besøg af Hr og Fru Fisker. Det glæder vi os til. Det er land tid siden, at vi har haft besøg, og der er allerede lagt planer for de dage, som vi skal tilbringe sammen. Inden da er der en ualmindelig lækker koncert, som skal opleves på første række. Ikke mange uger efter smutter jeg en tur til Aalborg en forlænget weekends tid. Så er det jo lige pludselig sommer, og der er både bryllupper som skal deltages i, og ferie som skal afholdes.

Der er så meget at se frem til. Indtil da nyder vi foråret. Og selvom det regner ind imellem. Grønt er nu pænt.

5 thoughts on “Tænk

  1. I dag om to uger sidder jeg bænket der… foran Rufus! Og ugen efter sidder jeg i Danmark – det går lynhurtigt lige pludselig selvom det føltes uendeligt i vinters med den kulde! Forår er skønt!!!

  2. Det lyder dejligt, at I får besøg af hr. og fru Fisker – og også at du selv skal en tur på besøg nordpå! Her nyder vi også foråret – det var længe ventet efter den strengeste vinter, jeg kan huske 🙂

Skriv et svar

