Så skete det igen

Den lå bare der. Sådan en fredag pre-påskeferie, hvor man er lalleglad og bekymringsfri. Hvor man dalrer osende rundt med en veninde efter en fortjent frokost. Den hviskede diskret til mig, ‘køb mig. Kom nu. Du ved, at du ikke kan leve uden mig.’ Jeg skulle aldrig have nærmet mig glasmontren og spurgt om prisen. Det var dét, som gjorde udslaget. Prisen.

Den var for billig og for lækker til at efterlade der helt alene i butikken. Nu er jeg så endnu en pung rigere. De er jo gode at have. HAKEI er min nye yndlingsbutik. Det er en japaner, som jeg er slet ikke er færdig med.

3 thoughts on “Så skete det igen

  1. Nej, nej, neee-ijh – Fisker … du må da ikke vise sådan noget … for pokker, hvor det er udsøgte sager! Den pung var jeg heller ikke kommet forbi – det er ihvertfald helt sikkert 🙂

  2. et cetera, jeg kan er solgt! Jeg kunne praktisk talt forene mig med ALLE deres tasker, sko, bælter og tøj. Jeg kan ikke finde ud af, om de også har butikker uden for Spanien, men ellers er det uden tvivl en undskyldning for en forlænget weekend et sted i Spanien 😉

    Mor, ja – det kan du være yderst sikker på 😀

Skriv et svar

