Lørdag i hammam

Om ikke så længe (læs: et par timer) smutter jeg i hammam i Medina Mayrit. Der skal tages revanche for det lidt mislykket spa-ophold for en måned siden.

Der er blevet forhørt rundt omkring inden afgivning af bestilling, og det tegner godt. Der bliver ladet op til forår, sol og ny energi. Samtidig er der jo altid basis for at kombinere det med godt selskab og efterfølgende grin. Mændene bliver hjemme. Formel 1 skal jo også have en vis form for opmærksomhed. Vi deler i porten.

Det må da være en optimal lørdag eftermiddag og ikke mindst superb efterbehandling på en god koncert.

9 thoughts on “Lørdag i hammam

  1. Marianne, det var en super koncert. Jeg tror nok, at jeg fik en klump i halsen på et tidspunkt 😉
    Næste omgang bliver Rufus på første række i maj!

    Tina, det ville også være helt i orden med mig – jeg skal bare lige ud og finde mig et hus med have 😉

  2. Mette, det kan godt anbefales 🙂

    Madame, det var lækkert og der var te i vandhanerne 😉

    Marianne, der er desværre udsolgt – ellers kunne du jo have holdt forår i Madrid igen 😉

Skriv et svar

