Me like

Jeg er ved at løbe tør for reolplads til mine bøger. Seriøst. Nogle af dem har ikke de mest optimale forhold pt. Fernández og jeg bliver ikke boende i vores nuværende lejlighed for evigt, så bøgerne må vente på udvalgte steder i mangel af bedre muligheder. I mellemtiden har man jo lov til at drømme. Jeg ved godt, hvordan min fremtidige bogreolskonstruktion skal se ud, men det kræver selvfølgelig en dør eller to og en væg. Der er noget at gå efter.


FRIs boligsektion kommer faktisk med flere gode bud på, hvordan man kan arrangere sine bøger. Ideer kan man aldrig få for mange af. Og fornyelse er der heller aldrig nogen, som har taget skade af. Jeg er inspireret. Så mangler vi bare lejligheden og snedkeren.

6 thoughts on “Me like

  1. ha ha naaede lige at taenke, hold fast bor de saa skandinavisk i en Madrid lejlighed 😉
    Det ser smukt ud og en god maade at faa bogplads. Kan ogsaa godt lide alt det vide og saa lidt farve paa moebler og gulv.
    Altid godt at blive inspireret.

  2. Staar i noejagtig samme situation og mangler desperat en bogreol. Maa se om jeg ikke ogsaa kan finde lidt inspiration paa de sider…

  3. Hvis jeg havde “kassen” klart noget jeg ville gå efter også. Mine reoler er også ved at sprænges – eller det er de vist nærmest. Når det er sagt, er det kun konceptet og ikke nødvendigvis hvid – jeg er ikke til alt det hvide. Jeg har reoler i maghonifarvet træ, som matcher mange af mine møbler og mine mørke træpersienner.

Skriv et svar

