Opfyldning på lageret

Forleden kom der en pakke fra Hr og Fru Fisker. Det var ren lykke, for det var nemlig det man kalde en danskeropfyldning. Der var både lakridser, ugeblad, dippulver, ymerdrys, lydbog og ikke mindst te fra verdens hyggeligste butik. Nu er der brygget Bailey’s te i stor stil. Sådan en eftermiddagskop med en lille bitte sjat mælk er bringer minder fra min gymnasietid, hvor det var på højeste mode.
I morgen står den på wellness. Vi er desværre blevet lidt amputeret, men det betyder jo kun at der er basis for mere ude i fremtiden. Nu hvor jeg fik Fernández over bevist om spinning, er der vel også en chance i form af wellness, eller? Jeg er så klar til at springe ud i min bil og drøne derop. Stedet emmer fred og ro og ikke mindst frisk luft. Der ses frem til den omgang massage der er udsigt til inden for den næste korte stykke tid. Der ses i det hele taget frem til weekend.

10 thoughts on “Opfyldning på lageret

  1. Hr og fru Fisker ved da også lige hvad der er godt 🙂 Du glemte bare lige en tilføjelse, Fisker – til “verdens hyggeligste butik”, den er da også verdens mindste … ellers også virker den bare sådan – da den ihvertfald er verdens mest propfyldte ;-D

  2. et cetera, den er verdens mindst OG mest propfyldte 😀
    Jeg ville have været indenom i juleferie, men der var kø langt ud af døren, så jeg opgave. Godt man har forbindelser så 😉

    Sifka, der fik du mig til at grine! Gad vide hvad et sådant indlæg ville have handlet om 😉

  3. Hvorfor er det også så indviklet at lave dippulver, at det kun er i Skandinavien, at man kan finde ud af det??? Hvor svært kan det være!
    Jeg trænger vist også snart til en opfyldning – der er 3 Superpiratos tilbage; men der er måske et besøg undervejs hjemmefra inden længe… det ville være passende!

    Kan du ikke melde Fernández til et massagekursus – så du kan få wellness hjemme i stuen?

    Nyd din weekend!

  4. Saadan en danskeropfyldning faar jeg ogsaa en sjaelden gang, men desvaerre er portoen urimlig dyr synes jeg.

    Aergeligt med det der dippulver, men jeg mangler altsaa ogsaa Kims skruer til at dyppe i, synes danske chips er rigtig gode.

  5. Jeg fik ogsaa rigtig lageret fyldt op her i weekenden, hvor jeg havde danskerbesoeg i stort tal. Lagnerne var sandelig ogsaa godt fyldte, med 10 overnattende gaester. LOL (SIFKA!)

  6. Nille, jeg ved ikke hvorfor det lige er danskerne som er eksperter i dippulver, men ja – det ville være rart, hvis nogen kunne tage ved lære!

    God idé, han skal da tilmeldes sådan et kurssus!! 😀

    Madame, det blev desværre ikke helt som forventet, men så er der i hvert fald grobund for en ommer 😉

    Lene, portoen er helt urimelig – faktisk til grin synes jeg, men det er dejligt at modtage 😉

    Tina, det er noget af det bedste – gæster og opfyldninger 😀

Skriv et svar

