Endelig

Vi så Avatar i går. Endelig kan man vist godt sige. Det har været praktisk talt umuligt at få billetter til filmen sådan helt spontant, så vi endte med at købe billetterne for et par dage siden. Avatar er ganske enkelt en fantastisk og ualmindeligt opslugende film – historien, detaljerne, scenografien.

Vi så den i 3D, og jeg er helt overbevist om, at det er sådan den skal ses. Den er næsten tre timer lang, og man er fanget fra første minut. Brillerne generer slet ikke. Faktisk tror jeg, at man får en endnu mere intens filmoplevelse med dem på. Jeg har aldrig helt forstået dem, så kunne gå i biografen og se den samme film flere gange, men det gør jeg nu.  Avatar har man lyst til at se igen. Og igen.

9 thoughts on “Endelig

  1. Åååh, den er fantastisk, Fisker … jeg er vildt imponeret over det helstøbte univers, som det lykkes at skabe på 3 timer, over teknikken, naturligvis – som virkelig er nyskabende og så også over fortællingen, som rummer en fin morale, uden at man føler sig banket oven i hovedet med den! Meget, meget vellykket film 🙂

  2. et cetera, jeg er ogsaa dybt imponeret. Og saa synes jeg at Pandora er saa gennemtaenkt paa den helt unikke og meget smukke maade. Og som du skriver, en fin morale uden at det bliver en stor fed loeftet pegefinger 🙂

    Tina, det absolut en must see! Den er helt igennem flot – man bliver helt fanget af de fantastiske farver 🙂

    June, men i skal tage og se den paa engelsk! 😉

  3. Har også først set den, da jeg var i København. Det er en fantastisk film!
    Jeg nød den til fulde og timerne fløj afsted.

    Selvom jeg sad med dobbelt briller på, mine og 3d briller, så gik det fint, men det har sikkert set sjovt ud 😉

  4. Totalt enig (som du også kan læse om på min blog), har også lige lovet lillebror at vi skal ind og se den igen (mest for min egen skyld ;-). Og det skal helt sikkert være 3D igen for det er en oplevelse.

  5. Åh, det lyder vel nok spændende Fisker! Jeg har også fået filmen anbefalet af min nærmeste kollega – og Uffe og jeg må virkelig se den!

  6. Godt at læse, det var en god oplevelse.
    Jeg hentede billetter i sidste uge og på torsdag tager vi ind og ser den i 3D.
    Den er blevet ekstremt hyped, men jeg glæder mig alligevel. Og ikke mindre efter det du skriver her 🙂

  7. Marianne, det har set sjovt ud. Det gjorde det ogaa der hvor jeg var 😉

    Lene, godt du havde en undskyldning for at tage afsted igen saa 😉

    Madame, det haaber jeg i goer, for den SKAL ses i biografen 🙂

    Lotte, jeg saa du var afsted paa facebook. Haaber ikke du kom skuffet hjem 🙂

Skriv et svar

