Frisk og udhvilet

Så er verdens vel nok længste juleferie slut. Fernàndez og jeg kom tilbage fra vores Europa-tourné onsdag eftermiddag, tog en kold tyrker og gik på arbejde torsdag morgen. Det var hårdt. Men også dejligt – hjernen er i sving igen sammen med et helt nyt årti. Juleferien har været helt suveræn. Vi har tilbragt tid med dem som betyder noget for os, uden at vi har faret rundt. Vi har slappet fuldstændigt af (måske for meget vil nogen mene) og nydt at der i år var mange dage at rutte med.

Nu er vi tilbage i Madrid. Hverdagen er begyndt, og vi står foran et helt nyt og ganske ubrugt år, hvor der allerede er gang i planerne. Eller i hvert fald drømmene. Januar er aldrig helt så spændende, men vi tager det som en oplevelse. Om lidt er der weekend. En kold en af slagsen bliver det vist – mon ikke den kunne bruges på noget udsalg eller noget der ligner…

7 thoughts on “Frisk og udhvilet

  1. Godt nytår, Fisker – dejligt at du er her igen, og at I har haft en god juleferie 🙂
    Jeg er spændt på, hvad du fristes af på udsalget …

  2. Sig mig – har I holdt 2½ uge??? Der er nogle, der kan 🙂

    Jeg tror, at weekenden bliver så kold, at jeg holder mig under dynen… udsalget har meget dårlige kår hernede i år; der er jo ingen, der tør gå uden for en dør – og man kan jo ikke komme ind i prøverummet med al det tøj, man har på.

    Nyd weekenden 🙂

  3. Velkommen tilbage Fisker, ja i Spanien har vi en juleferie som vil noget (så har vi til gengæld ingen efterårsferie). Har faktisk hørt at vi ikke har flere helligdage end i Danmark, tror du det holder?
    Kan se I har det koldt i Madrid, lige nu hagler det her på Mallorca (og lidt sne i bjergene) nok det nærmeste vi kommer vinter.

  4. Hej P
    Det lyder til, I havde en fortsat god ferie og nogle gode dage i Ecija. Den hjemmelavede marmelade smager forrygende, tak for det.
    Kh Kirk

  5. Madame, i lige måde. Jeg er blevet fristet godt og grundigt her i udsalget, det kan hurtigt gibe om sig 😉

    Nille, yeeees 2½ uge, vi har jo et par steder som skal besøges, og i Spanien varer julen jo nærmest til påske, så intet mindre kan gøre det 😉

    Lene, også velkomme tilbage til dig 🙂
    I mit firma har vi faktisk 6 ekstra faste fridage i kalenderen, så jeg klager slet ikke, selvom der kommer et par tørre måneder nu…

  6. Kirk, det var så lidt. Håber også i havde en god nytårsaften? Som du nok har regnet ud var det ikke vores vanter – så først din sms alt for sent pga manglende batteri… 🙂

Skriv et svar

