Jeg kom lige til at…

Ind i mellem ryger der et nyhedsbrev fra MonShowroom ind i min indbakke. Det har en kollega sørget for. Jeg har ofte været fristet, men jeg har aldrig haft tegnebogen fremme. Indtil i torsdags hvor der pludselig lå en email med op til 60% på Joos. Så gik det stærkt, og pludselig var jeg ejer af op til flere dele nyt tøj. Blandt andre disse fine sager.

Ud over de i alt 40 euro som jeg sparede på mine køb, fik jeg ved kassen yderligere en rabat på 10 euro. Armene ville slet ikke ned igen. Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler i den butik – lækre sager, gode tilbud og ikke mindst hurtig betjening. Det hele foregår dog på fransk indtil videre. Det er ikke min stærke side, men jeg fik mig da sjusset igennem det uden de helt store spørgsmålstegn. Så mangler vi bare at udsalget går i gang.

9 thoughts on “Jeg kom lige til at…

  1. Hov! Den kendte jeg ikke den hjemmeside… men jeg er også altid lidt forsigtig med tøjkøb! For hvis det nu ikke passer…

    Men jeg er sikker på, at du kom fint igennem det franske – størrelserne på fransk er vist de samme som på spansk?

    Fine ting i hvert fald 🙂

  2. Wauw, sikke nogle skønne ting, du har købt! Men på fransk – så er jeg desværre hægtet helt af. Det var ellers også tøj, jeg ville falde for.

  3. Thomas, har du roeget for meget julete eller hvad?

    Madame, kender du ikke en som kan en smule? Der er masser af laekkerier, og naar de kommer direkte paa email er det endnu nemmere at blive fristet 😉

Skriv et svar

