Overmandet

Man skulle tro, at jeg var gået i julehi her i december, men det er slet ikke tilfældet. Først var der en par helligdage og en forlænget weekend i syden, og så fik jeg mig en symaskine. Den har overmandet mig, og tyvstjålet al min fritid. Da jeg var yngre elskede jeg at sy, men så kom der pludselig andre ting i vejen (sådan som fis og ballade), jeg flyttede hjemmefra, og glemte helt min hobby.

Nu er jeg i gang igen. Jeg genopfrisker og finjusterer. Denne taske er bestemt at anbefale når man er i denne fase. Jeg hygger mig med det, oser rundt efter mønstre og stof, så pas på derude. Det kunne ende med en hjemmelavet julegave…

9 thoughts on “Overmandet

  1. Jeg havde nok heller ikke lige set dig ved en symaskine 😉
    Men det er sikkert meget afslappende arbejde – i den forstand, at man skal bruge sin energi på at genopfriske og ikke tænker på andet. Det kan være sundt! Og det kan da ikke være den værste julegave at få?

  2. Kirk, du kom jo også ind i mit liv, da det var fis og ballade den stod på (og benhårde studier selvfølgelig) 😉

    Nille, jeg er mean med sådan en maskine 😉
    Det er ret hyggeligt at nørkle med, og der er masser af råd og inspiration at få derude.

  3. Glæder mig at høre, at den kreative side af dig er vendt tilbage. Hvornår mon du så begynder at tegne og male igen? Det vil jeg også glæde mig til.

  4. Jeg har aldrig ku’ ku’ – men altid syntes det måtte være et vidunderligt talent at ha’ … især når jeg ser sådan en taske 🙂 En skam vi ikke er på julegave, Fisker 😀

  5. Mor, vi får se hvad det ender med 🙂

    Tina, du må gøre alvor af det! Det er super hyggeligt at være i gang igen 🙂

    Madame, jeg elskede det også. Der var et eller andet afslappende og tilfredsstillende over at producere noget helt fra scratch 🙂

    et cetera, jeg lærte det da jeg begyndte i fritter i 2. klasse tror jeg. Der var nogle vedholdende pædagoger, som forstod at holde mig til ilden, og jeg synes det var sjovt. Jeg endte med at sy et ‘wind-sæt’ som det hed dengang 😉

  6. Kæft den er fed Pernille, ryger der nogle af den slags under træet kan den kun skabe glæde hos modtageren:o)

Skriv et svar

