Efterårssøndag

Dagene flyver afsted for tiden. En weekend er gået uden at have udrettet det helt store. Men hvem siger, at man skal det? Søndag eftermiddag er blevet tilbragt i El Retiro sammen med en gammel ven fra studietiden og ESN, som er på forlænget weekend i den spanske hovedstad. Lad os bare sige, at der blev sludret.

Efteråret har været længe undervejs og her er da stadig en femten grader. Parken var fuld af mennesker, som nyder weekendens sidste solstråler, en sejltur på søen eller dukketeater for de mindste. I morgen begynder en ny uge. Fernández rejser til Bratislava og jeg skal som altid holde brødfri uge…

 

 

5 thoughts on “Efterårssøndag

  1. Tænk at I stadig har 15 grader – det lyder rigtig dejligt, Fisker! Her har vi haft den mest grå og våde november, jeg kan mindes. Sikke et smukt billede du har taget!

  2. Hvor pudsigt, jeg troede det var et gammelt billede, paa grund af farverne! Her begynder temperaturen nu at dale, efter vi har haft en November der var lige saa varm som en normal September!

  3. Lene, jeg holder brødfri uge, fordi Fernández altid skal have det obligatoriske brød til maden. Så når han er ude at rejse undlader jeg helt bevist at købe flute hver dag 😉

    Tusind tak, Madame!

    Marianne, pt er det ikke nødvendigt, men her kan blive meget koldt, husene er ikke isoleret på samme måde som oppe nordpå og centralvarme er heller ikke tilgængelig overalt… Jeg har faktisk en uldundertrøje til sådanne tider 😉

    Tina, vi har stadig blade på træerne, men det går hurtigt nu 🙂

Skriv et svar

