Novemberheld

Hvor heldig er man, når man kommer hjem og der er kommet hele to pakker til een? Jeg vil sige, at man er så heldig som man nu engang kan blive på en blæsende  og kold novemberdag. Hr og Fru Fisker har stået for bytningen af nogle bryllupsgaver, og nu er salatbestikket det rigtige og 12 kaffeskeer er vi også blevet ejere af. Resten fik vi i bryllupsgave, så nu mangler vi bare et langbord og 12 gæster, så vi kan flashe det lækreste bestik i verden.

nødhjælp

Og så er der Nille, som har reddet min dag og hele weekenden med. Hun har sendt en genbrugsnødhjælpspakke indeholdende tre danske ugeblade. Yderst betænksomt og modtaget med et sagligt smil på læben. Tusind millioner tak!

6 thoughts on “Novemberheld

  1. Det er da vist på rekordtid pakken er kommet frem til jer. Vi sendte den mandag formiddag og I har den onsdag.

  2. Sådanne pakker er bare hjertevarme dybt ind i sjælen….. Mine blade går også videre til enten Bedstemor eller datteren….

  3. Det var sødt af dine forældre at bytte gaver for jer, og sådan en gang ugeblade er bare så godt, når man skal lades op – du er heldig ;O)

  4. Jeg havde advaret søster om, at dele af hendes pakke ville forsvinde videre ud i verden, når jeg havde læst dem… der mangler vist kun en side jeg pillede ud til privat brug 😉 Det var også hurtigt – de blev smidt i brevkassen mandag aften! Lidt hurtigt… derfor den nødtørftige besked bagpå! Men det vigtigste var jo indholdet ;-( God læselyst!

  5. Marianne, der er mange gode ting her i verden, det nastbedste er et brugt ugeblad 😉

    Madame, ved hjaelp af oenskesedlen og min mor havde forsoegt vi forsoegt at undgaa bytninger, men der var lige lovligt meget bestik, saa det blev heldigvis ogsaa til teskeer. Salatbestikket fik vi af Nille og Marianne 🙂

    Nille, naar jeg faar ny ration, skal jeg nok sende dem i din retning efter endt brug 🙂
    Glaeder mig til at gaa i gang – de ligger paa sofabordet klar til at blive laest, og en engang imellem bladre jeg lige hurtigt igennem. De ska gemmes til weekenden, skal de!

Skriv et svar

