Vi tør godt

Årets julebilletter er bestilt. Vi har været dristige. Eller det vil tiden vise om vi har, men lige nu føles det lidt dristigt. Efter at have surfet lidt rundt blev vi enige om at gøre som sidste år. Det endte jo med at blive dobbelt så dyrt , fordi der skulle investeres i nye billetter. Dog er vi enige om, at løsningen er god at den fortjener en ny chance, og desuden er den noget billigere end hvad der ellers er tilgængeligt derude.

Vi krydser alt hvad der kan krydses, og så er der jo faktisk kun tilbage at vente på, at det bliver den 19. december.

13 thoughts on “Vi tør godt

  1. Hvis det fungerede fint sidste år – hvorfor så ikke? Jeg måtte af med en uhyrlig pris for min billet i år jo; fordi jeg ikke kunne tage mig sammen – men jeg har ikke mange alternativer (andet end at huske, hvornår det er juleaften!)

    Hvor er I heldige, at I allerede er hjemme så tidligt! Jeg må nøjes med den 22. – men så SKAL der altså også stå æbleskiver på bordet, når jeg ankommer lover jeg dig!

  2. He he, Nille, det fungerede jo netop IKKE sidste aar. Sterling gik konkurs kort foer jul, og vi maatte koebe nye billetter 😦

    Vi snupper en lang juleferie i aar, men vi var heller ikke i DJ i sommer…

  3. Vi skal flyve samme dag med samme selskab til samme destination. Men saa vidt jeg husker da jeg bestilte, saa er der baade en direkte flyvning fra Málaga-Aalborg (som jeg skal med) og en der gaar over Madrid, som jeg gaar ud fra at I skal med? Det kunne ellers vaere sjovt at moedes 🙂

  4. Groenlandsposten, det vaelger vi ogsaa at tro, og denne gang har vi betalt med et godt gammeldags kreditkort, saa vi kan faa pengene igen hvis… 🙂

    anja, vi flyver med Cimber (jeg ved at Norwegian flyver 20 min. senere paa den samme rute) fra Málaga. Vi koerer til Écija om fredagen og faar et lift til Málaga loerdag. Der er ikke nogen billige flyselskaber som flyver fra eller over Madrid laengere. Der er en som gaar over Kbh., den skal vi med tilbage til Málaga. Saa vi ses d. 19!

  5. Oh, ja, det er sandt, det var over kbh, ikke over Madrid. Kunne bare huske der var en mellemlanding paa den ene rute. Jamen saa ses vi jo!! Jeg ville tilbyde et lift fra Écija til Málaga hvis det ikke var fordi vi har bilen fyldt op med bagage, klapvogn og barnesaede, saa der er nok ikke plads.
    Jeg var heldig ikke at skulle over kbh paa hjemturen heller (den. 4. januar), men det er ogsaa ved at vaere noget tid siden jeg koebte.

  6. Hej P.

    Glæder os for vildt til i kommer til DK og til at se jer.
    Bliver så godt at høre om jeres bryllup. Har set billeder ved Loui.

    Knuzz

Skriv et svar

