Lørdagsrod

Fernández besluttede sig her til morgen for at lave toilettet, som løb. Jeg havde et ærinde ude i byen, og da jeg kom hjem tre timer senere, var han stadig i gang. Han forsvandt pludselig efter reservedele og brød. Jeg fik tjansen som hjælper (og vandoptører). Så var han afsted for at låne værktøj. Jeg lavede frokost. Vi spiste, og Fernández bandede videre ude på badeværelset.

efterår

Nu ser det ud til at fungere. Det virkede ikke så kompliceret, da han gik i gang. Jeg ved egentlig heller ikke om det var det, men den ene ting tog vist den anden.
På mit ærinde kom jeg tilfældigvis forbi nogle billige film. Jeg kom tilfældigvis også forbi en varm pyjamas til de kolde vinteraftener, og et grydelåg, som passer perfekt til den gryde jeg fandt til tre euro i en rodekasse i Carrefour i sidste uge. Tilfældigheder skal man ikke kimse af.

film

Det bliver uden tvivl ikke den første i bunken vi skal se. Min helt egen blikkenslager, som han har udnævnt sig selv som,  får lov til at vælge, og hvis jeg kender ham ret bliver den her.

7 thoughts on “Lørdagsrod

  1. Det er altså perfekt med egen håndværker i huset! Så havde han da også fortjent førsteret til at vælge film. Jeg køber aldrig DVD’er – jeg tror ikke, at jeg får set dem mere end en gang – men videoshoppen er lige pludselig lukket uden et ord… så nu savner jeg at kunne leje de nyeste film!

  2. Der er i princippet ikke så meget håndværker over ham, men nu var det jo toilettet han var gået i gang med at fikse, og det kan man jo af gode grunde ikke lave til et langtidsprojekt 😉
    Jeg køber ofte DVD’er, der ligger godt nok en videobiks lidt herfra, men det var skide besværligt at blive medlem, og så kom vi aldrig videre i det. Desuden kan jeg godt lidt at have filmene… Lidt ligesom med bøger tror jeg.

  3. Tilfældigheder er en dejlig ting – hos os er det Monsieur, der pludselig kommer hjem med en stak dvd’er, han kom forbi ;O) Men det er jo dejligt at se en god film sammen!

  4. Sjovt – jeg skal nok faa filmene koebt, men faar jeg dem set? Naeppe! Det kunne egentlig vaere man skulle saette en paa nu?
    Mht blikkenslageren, saa synes jeg altsaa han er sej. 🙂

Skriv et svar

