Friske forsyninger

Så er der ankommet friske læseforsyninger til hjemmet. Eller det vil sige, at de er blevet hentet, for kurérfirmaet kunne simplethen ikke finde ud af at levere dem.
Ekspediente bryggede en historie sammen over telefonen om, at bøger skulle man selv hente (på trods at de har kørt forgæves med pakken her to gange), og at jeg overhovedet ikke skulle tænke på at komme lige inden lukketid, for så ville han lukke døren lige i hovedet på mig. Det havde han gjort før. Snu som jeg er, var jeg vældig forstående over telefonen, og sagde at jeg da lige svingede inden om langt tid før lukketid. Ingen problemer der. I mellemtiden gik han sikkert og troede, at han havde mødt den første forstående kunde i hele sin karriere.
Da jeg jeg kom ind i biksen, fik jeg at vide, at han altså ikke lige havde tid til at ekspedere mig. Nå, aha, ser man det. Så fortalte jeg ham mit syn på sagen, og pludselig blev vi enige om, at næste gang afleverer de bare pakken ved dørmanden. Noget som jeg havde ringet og pænt bedt om tidligere, og som alle andre kurérfirmaer gør. Tak for kaffe for en kundeservice de opererer med.

books

Tilbage det til vigtige. Bøgerne. Jeg havde i et stykke tid gået og spekuleret over hvilke bøger der skulle bestilles, og så pludselig dumpede der en hel liste af anbefalinger ned i hovedet på mig. Hvor heldigt er det ikke lige?

5 thoughts on “Friske forsyninger

  1. Uuuh, jeg håber, at det var de brune eller de gule grimme mænd 😉 Ellers må jeg jo pudse nogen på sagen!!!

    Fine valg – Snow er vist den eneste Pamuk på nær den just udkomne, jeg ikke har læst… og Ulysses!!!! Good luck 😉 Det er en sag at komme igennem – men den skulle jo være helt fantastisk! De andre har jeg læst – og Adams er jo en klassiker på sin egen måde.

  2. Nille, bare rolig – det var MWR. Knoldsparkere!
    Jeg tror hele bunken bliver en succes. Og Ulysses skal bare prøves. Så må det briste eller bære, og hvis jeg falder fra, har jeg den jo altid på hylden til en anden god gang 😉

  3. Bortset fra hele Olysses har jeg læst dem alle – det er gode valg! Især The Timetravellers Wife var jeg vild med. Og The Color Purple husker jeg som ret fantastisk også, selvom det er mange, mange år siden. Pamuks Snow læste jeg som optakt til turen til Istanbul i februar – den kan du også glæde dig til. Og Douglas Adams, ja han er jo Douglas Adams… alle galaxeblaffere ved, at du nu skal i gang med en klassiker 🙂 43

  4. Eller var det nu 42? Anyway – den rummer et svar på et essentielt spørgsmål, vil du opdage 😉
    Rigtig god læselyst!

  5. Lotte, det glaeder mig at du kan sige god for dem ogsaa. Noget tyder paa at jeg har gjort nogle roeverkoeb, for de var billige – 40€ i alt med forsendelse 😀
    Jeg ser frem til at finde svaret!

Skriv et svar

