Rødt

Livsnyderen ville gerne se mit studie i rødt. Det er da nemt tænkte jeg, for her er dælme meget rødt. Men det her altså ikke, når man går i detaljer. Der er en stor rød sofa, og det må være den, som har fået mig på den tanke.

todorojo

Sofaen har fået lov til at udgøre det for to ting – den er nemlig meget rød og stor. Så er der mit knaldrøde kameraetui, det bliver ikke sådan lige væk i mængderne nede i tasken. Vores røde Cocoon vase er helt ny, det er en bryllupsgave fra nogle helt fantastiske venner. Min røde forstøver er uundværlig om sommeren, den giver et frisk pust når varmen bliver for meget. Rød Gajol er noget af det bedste jeg ved, og jeg sørger altid for at have et lager med tilbage fra Dannevang. Til sidst er der den berejste tepotte, den er så hyggelig at den ikke er til at undvære.

Det var det.

9 thoughts on “Rødt

  1. Sådan en tepotte boede der også i mit barndomshjem. Den må jeg da finde ud af om lever endnu. Smuk er den – ligesom din røde collage 🙂

  2. Sikke nogle smukke ting du viser frem, Fisker – jeg er meget betaget af din røde sofa 🙂 Thepotten har jeg sjovt nok lige magen til.

  3. Madame, sofaen var et kup, som vi gjorde da vi flyttede ind i lejligheden. Den giver ligesom det sidste touch paa stuen 🙂
    Er det ikke bare verdens bedste tepotte? Jeg elsker den!

    Tina, enig – jeg skulle lige taenke en ekstra gang selvom jeg troede roedt ville vaere det nemmeste i verden 😉

  4. Åh nogle skønne ting i en fantastiske farve og jeg har altså to røde sofaer i stuen….. Vi er vist nogen der kan lide farver 🙂

Skriv et svar

