Gratis fridag

Der er helligdag i Spanien i dag. Herligt når sådan noget falder på en mandag. Fernández og jeg er lige kommet hjem fra Écija – en lun weekend med masser af fis og ballade, god mad. Vi spist ude både til frokost og til aften for temmeligt sikkert sidste gang i år. Og ikke mindst har vi sovet længe. Det trængte vi vist til begge to.

andalucia

Vi har fået prøver på bryllupsbillederne, og nu skal der vælges ud til det endelige album. Der er både billeder fra før, under og efter vielsen, og der er uafsindigt mange at vælge i mellem. Heldigvis inkluderer aftalen med fotografen 70 billeder, så der er basis for at nå til enighed inden for en rimelig fremtid.

I morgen er det tilbage på pinden, men hvem glæder sig ikke til en kort uge?

7 thoughts on “Gratis fridag

  1. Det lyder vel nok dejligt med en ekstra fridag i denne uge, Fisker. Og det må være rigtig spændende at skulle vælge bryllupsbilleder ud 🙂

  2. Heldige Jer 😉 Vores november fridage falder bare så dumt – en lørdag og en onsdag!!! Pfff… det ligner ikke noget!
    Det bliver spændende med billedudvælgelsen selvom dem, vi har set jo allerede er meget smukke!

  3. Da jeg i sidste uge var på Mallorca – da tænkte jeg meget på dig og dit liv i Spanien. Hvor anderledes du lever i forhold til Danmark især mht. vejret.
    Og da jeg var i Spanien måtte jeg lige logge på og se billedet fra dit flotte Bryllup og hvor er i altså et smukt par. På en gang syntes jeg du ser meget dansk ud, men så alligevel med sløret det ser meget spansk ud. Du har virkelig fået det bedste frem i begge kulturer….
    Jeg ønsker jer et langt og lykkeligt liv med al den glæde et langt liv sammen giver. Tillykke.,…. og tak fordi du deler sin smukke oplevelse, samt ikke mindst billeder fra begivenheden 🙂

  4. Det var i sandhed dejligt med sådan en kort uge, og snart er der en ny i sigte 😀

    Marianne, du har jo fået et pift at mit liv hernede, og det er anderledes. På mange måder 🙂
    Jeg er vel nok glad for at høre, at du kan lide billederne. Jeg deler glædeligt, det var en stor dag og en kæmpe oplevelse. Der er flere billeder på facebook. Er du ikke på facebook mere? Jeg kan ikke finde dig…

Skriv et svar

