Udstempling

Der er nu officielt stemplet ud til tre ugers ferie. Det føles godt. Mine nærmeste kollegaer og jeg holdt en spontan ‘Frøken-afskedsfest’ inden vi gik hjem. Nogen havde haft et forretningsmøde og efterladt en halv flaske vin. Den skålede vi i, mens vi snakkede og bryllup, kulturforskelle og forventninger. En dejlig måde at gå på sådan en hel speciel ferie på.

Nu er brudekjolen hentet. Den hænger inde på gæsteværelset. Jeg er sikker på den skinner i mørket derinde. I morgen tidlig kører vi til Écija, hvor vi har den kommende uge til at lægge hånd på de sidste detaljer og tage imod dem som kommer udefra.

Jeg er så spændt, som jeg aldrig har været før. Jeg er lige ved at boble over. Jeg glæder mig sådan, og det glæder mig, at så mange glæder sig på vores vegne. Det betyder virkelig alt. Om en uge er jeg sikkert helt ved siden af mig selv, men jeg nyder det. Det er så stort.

25 thoughts on “Udstempling

  1. Ferie… ja! Men så meget meget mere… du vender jo hjem mange oplevelser rigere i et helt nyt univers! Seňora 😉

    Jeg vil tænke på dig og Jer – og jeg ved, at det bliver den smukkeste dag… og nyd det hele og ferien på drømmeøen – og tid kun Jer to sammen.

  2. HÅber du får en skøn uge og fremfor alt en skøn bryllupsdag. Jeg tager på ferie meget snart så jeg håber det er ok at ønske tillykke i god tid. Rigtig god dag til jer og jeres gæster!

  3. Selvfølgelig skal du nyde det! MAKS! Der er da ikke noget som ens bryllup… kan godt forstå, du er glad og spændt!

  4. Der er da i den grad også noget at se frem til, ikke noget at sige til, at du er spændt! Jeg vil ønske jer en rigtig god ferie og ikke mindst nogle helt forrygende dage 😀

  5. Det er da så stort som noget kan blive og mon ikke sommerfuglene er begyndt at melde sig… Tænk du gik på ferie som frøken og kommer tilbage som fru Fernandez….

  6. God ferie – og husk at nyde alt det der sker! Nogen gange glæder man sig så meget til alt det der skal ske “lige om lidt”, at man slet ikke husker at nyde det der sker lige NU. Og det er jo også en del af jeres bryllup! Jeg håber at det hele bliver fantastisk! 😀

  7. Nyd det rigtig meget. Og tillykke – selvom det er lidt på forskud. Håber at I får en superdejlig dag. Glæder mig til at se billeder. Næste år i Rom er det min tur.

  8. Hej Pernille,

    Ville lige oenske jer en super dag – hvor er det stort!!! Nyd nu det hele og saa maa I ogsaa have en rigtig god rejse!

    Tillykke her fra det nordlige Spanien!!!!!!!!!

  9. Kære Pernille, lige nu tænkte jeg, det er da i dag, at Pernille skal giftes, håber I får en dag, lige som I har drømt om. Hjertelig tillykke og knus fra Nordjylland 🙂

  10. Et kæmpe TILLYKKE med brylluppet, i går. Håber I har haft en helt vidunderlig dag ! Ha’ en dejlig bryllupsrejse. Glæder mig til at se billeder, når du engang, i fremtiden, får tid.

  11. Tusind tak for alle jeres dejlige hilsener! De betyder rigtigt meget. Vi havde en uforglemmelig af og nat – en dejlig og intens oplevelse, som goer mig glad at taenke tilbage paa. Billederne skal nok komme, saa snart vi har orden i de sager 😀

Skriv et svar

