De sidste detaljer

Kjolen sad helt perfekt. Den skal ikke prøves mere, bare afhentes. Der gør vi på næste lørdag, når vi for alvor kører syd på. For at blive gift. I går røg der endnu en lille sag i kurven, da jeg støvede internettet for ting og sager, som en brud har brug for. Den var dyr, men alt for flot til bare at lade passere, og så var det faktisk noget, som jeg havde ledt efter længe. Hvor heldigt er det lige? Endnu bedre er det, at jeg kan bruge den efter vores bryllup i andre festlige sammenhænge.

internettet
Faktisk har jeg haft en del held med at bestille bryllupsting over internettet; mine sko blev dermed købt i England og vores vielsesringe i Danmark. Der er jo uanet mængder af muligheder derude, og når man nu render rundt med et indre billede af, hvad det er man skal bruge, er internettet jo oftest stedet. Hele weekenden skal bruges til at strege ting ud på listen. Vi har en del smådetaljer, som gerne skulle være på plads, når weekenden er ovre, så det er bare med at komme igang.

8 thoughts on “De sidste detaljer

  1. Det er vist et argument, der dutter – det med genbruget efter brylluppet 😉
    Det bliver et rigtigt internationalt bryllup – både med gæstelisten og bryllupsudstyret.
    God arbejdslyst i weekenden 🙂

  2. Åh Pernille, som jeg dog også synes, at dit argument er lige i skabet. Kan det anvendes efter brylluppet, er der da ikke noget at betænke sig på 😉

    Jeg håber, at de sidste forberedelser udelukkende afføder glæde og sød forventning og rigtig god fornøjelse med dem 🙂

  3. Groenlandsposten, jeg er SAA enig. Et hit som er kommet for at blive 😀

    Liselotte, man skal altid have argumenterne i orden, specielt naar den store tegnebog skal hives frem 😉

  4. LOL – det er altsaa den bedste shoppingundskyldning jeg har hoert til dato!
    Nu er det snart, min pige!

Skriv et svar

