Kjoleprøvning

Min brudekjole. Altså, hvor jeg elsker den. Jeg tror aldrig, at jeg har set mig selv så elegant før. Den er syet helt specielt til mig, og sidder lige som den skal. Ikke noget der strammer og ikke noget der hænger. Man kan sidde ned i den, og man kan danse i den samtidigt med at man ser ualmindeligt storslået og yderst lækker ud. I dag skal den prøves for anden sidste gang. Jeg har sommerfugle i maven. Jeg havde egentlig valgt et par ørenringe dertil, men jeg var så småt begyndt at tvivle lidt på om det nu var dem, som det skulle være. I frokostpausen kom jeg forbi de helt rigtige. De var på udslag. Heldigt nok, for Fernández kigger nervøst på mig, hver gang jeg beretter om ting og sager som brude har brug for. Efter arbejde skal de på. Ørenringene. Sammen med kjolen. Og alt det andet.

13 thoughts on “Kjoleprøvning

  1. Du må simpelthen hive den frem en gang imellem til en lille dans! Stakkels Sergio – men belønningen kommer om et par uger; så vil han kunne forstå, at det var det hele værd – og meget nødvendigt.

    Hvor jeg glæder mig til at se billeder af den – med dig i!

    God prøvning!

  2. Nille, han maa vente i spaending, ogsaa selvom det er med frygt for budgettet 😉
    Saa gal er jeg nu heller ikke, men lad os bare sige at pengene sidder noget loesere end normalt…
    Jeg glaeder mig ogsaa til at vise frem 😀

  3. Jeg er helt sikker på, du bliver en meget smuk brud!
    Hvor glæder jeg mig til at se kjolen på dig – og de nye øreringe 😉 Kan godt forstille mig, hvordan Sergio så ud, da du fortalte det 😉

    Snart bliver det din helt store fantastiske dag.

  4. Wauw, Fisker, jeg kan næsten se dig for mit indre øje. Jeg håber, at vi herude må se dig i det store skrud efter brylluppet …

Skriv et svar

