Hot

Jeg sveder. Det er varmt at komme tilbage til Madrid. Egentlig havde jeg et par ting, som jeg ville efter arbejde i dag. Men jeg har opgivet og er drattet omkuld på en blød plet et strategisk sted. Var der virkeligt så koldt i Aalborg at man kan glemme på en weekend, hvordan varmen dræner alt krudt ud af kroppen? Konklusionen må være ja.

Fik jeg nævt at der er tre uger og fire dage til at Fernández og jeg skal giftes, og at jeg er ved at sprænges af spænding? Det er lige før, at jeg ikke kan være i min krop, så meget kribler det. Jeg tør slet ikke tænke på, hvilken tilstand jeg er i om to uger…

4 thoughts on “Hot

  1. Meget forståeligt – at blive gift er en MEGET stor ting. Jeg ville osse være helt oppe at køre. Næste år bliver det sikkert min tur – i Rom med min dejlige italiener.

    Ser frem til at se billeder – sikker på at du bliver en rigti smuk brud.

    Og varmen er dræbende – Rom med 40 grader i skyggen o jeg er gået omkuld!! Hvad siger temperaturen i Madrid?

  2. Angel, det lyder spaendende med bryllup i Rom!

    De sidste par dage har her vaeret naesten 40 grader om dagen. Her til morgen kl. 7 var der 26 grader – det er slet ikke til at komme op i gear…

  3. Varmen må du gerne beholde, jeg ville dø langsomt i så varmt et klima 🙂 men forventningens glæde, den er dejlig, nyd den. Lige pludselig er I på den anden side 🙂

Skriv et svar

