Ih altså

Det beskriver vist meget godt min tilstand lige nu. Brudeskoene er kommet med posten i dag. Faktisk gik jeg hele vejen hjem og tænkte ‘bare de er kommet bare de er kommet bare de er kommet bare de er kommet’, og da dørmanden så mig vidste jeg godt, hvad klokken havde slået. Han gjorde masser af fagter inde i buret. De var kommet. Oven i skoene var der kommet en stor kasse vin, som jeg havde bestilt til billige penge fra en bodega i Valladolid via en rigtig god kontakt her i Madrid. Dørmanden tilbød at slæbe vinen op for mig, så jeg skulle kun forholde mig til skoæsken. En ægte gentleman, hvilket jeg også gjorde opmærksom på. Han konstatede tørt, at de ikke var mange tilbage, og at han gjorde det fordi, jeg var ‘guapa’.

Skoene passede som fod i hose, og det er de flotteste og mest elegante brudesko i hele verden. Og så er det tilmed sådan nogle, som man kan danse hele natten i.

14 thoughts on “Ih altså

  1. Skønt!!! Nu skal skoæsken bare gemmes langt væk… men dog ikke mere end, at du kan tage dem frem og nyde dem – og måske øve et par dansetrin indimellem?

  2. Kan næsten ikke vente med at se skoene – der er nu noget specielt ved brudesko.

    Pernille – hvad betyder guapa – jeg er – næsten – helt håbløs ud i det spanske. Kan kun sige ja, nej og Hola,

  3. P/S Hvis mærket er det du postede for ikke så længe siden, kan jeg sige god for dem – man kan danse hele natten væk i dem – uden at mærke spor – og jeg er ellers ret sart med nye sko. Jeg er selv blevet gift i sko fra den fabrikant.

    Må de bringe dig al lykke Pernille.

  4. Marianne, nemlig! Du kan tro, jeg var spændt 🙂

    Nille, de skal på en gang i mellem, og hvis dig og Marianne er heldige, kan det være i kan få et sneak peak 😉

    Jette, vi glæder os også 😉

    Helle, jeg gad også godt vise dem til hele verden, kan du tro 🙂

    Angel, de er nemlig fra the Rainbow Club og de er super lækre. Det er rart at vide, at du har haft gode erfaringer med dem. Og så kan man jo farve dem bagefter.
    Guapa betyder smuk, og bruges meget i Spanien som et slags kælenavn. Kollegaer kan også kalder hinanden guapa. Angel er forresten et drengenavn hvor Angeles er et pigenavn 😉

  5. Skoent! Der er altsaa ikke noget som at have noget at se frem til – og et lille synligt bevis, som skoene, er da perfekt. Dejligt det lykkes dig at faa det helt perfekte par. 🙂

  6. og så kunne du synge I could have dansed all night, nå nej den sang er du nok for ung til at kende. Det er en af sangene fra Eliza 🙂

  7. Tina, jeg åbner æsken en gang i mellem og kigger forelsket på dem 😉

    Madame, de er så fine 🙂

    Lene, måske er jeg lidt for ung, men der er stadig tid til at lære 😉

Skriv et svar

