Fodboldaften

Vi skal på Bernabéu, Real Madrids stadion, og se Spanien-Tyrkiet i aften. Fernández siger, at jeg er tosset med at ‘estar en la calle todo el día’, som betyder noget i retning af, at jeg benytter hver en chance til at fare omkring. Det er der måske noget om, og så lader man jo heller ikke sådan en mulighed gå forbi. Det er endda Fernández, som inviterer til romantisk samvær på en lørdag aften med hjemmelavede sandwich og selvfølgelig en pose solsikkefrø, som er et obligatorisk indslag i en spansk fodboldkamp. Det kan da kun gå hen og blive hyggeligt.

9 tanker om “Fodboldaften

  1. Marianne, det var SÅ koldt. Vi frøs som vi aldrig har frosset før. Der var regnvejr og 6 grader. Heldigvis vandt Spanien, ellers havde det været helt forfærdeligt 😉

  2. Det var synd, det var så en kold oplevelse – 6 grader lyder helt forfærdeligt. Men det var godt, at Spanien vandt :O

  3. Mette, jeg sad ved siden af en hooliganlignende type (altsaa ikke Fernández) med brede skuldre. Du har helt ret, det var ik’ specielt romantisk… 😉

    Rikke, ja pudsigt nok, ikke? 😉

    Lene, og et taeppe, uldsokker og polarhandsker 😉

    Madame, jeg var paa nippet til at smutte inden kampen var gaaet i gang 😉

  4. Ja, puha det har været koldt og vådt de sidste par dage! Ned til 10 grader her, og uden varme indenfor bliver her altså skide koldt for at sige det mildt!

    Nu ser det dog ud til at vende igen, heldigvis! Der er intet værre end når børnene ikke kan lege ude i deres frikvarter, for så er vi inde hele dagen og mit hoved er smadret af larm og konflikter! Puha…

    Sol, sol kom igen ;o)

Skriv en kommentar