En helt ny fornemmelse

Da Fernández og jeg landede i Madrid søndag over aften, efter at have holdt weekend i Aalborg, var det til en helt ny fornemmelse. Først kunne jeg ikke sætte fingeren præcis på, hvad det var, men det var tydeligt at noget var forandret siden torsdag. Da vi susede hjem i taxaen, gik det pludselig op for mig, hvad det var. Træerne var sprunget ud.

primavera

Nu er der lysegrønt over det hele, og jeg nyder at gå på gaden. Jeg nyder, at folk summer rundt, som små honningbier og udnytter forårets indflytning, og jeg nyder at der er længe lyst og lunt om aftenen.

4 thoughts on “En helt ny fornemmelse

  1. Ja, det var en kold weekend I tilbragte i Aalborg, og jeg er misundelig over vejret nede hos jer!

  2. Ja, der var ikke ligefrem lunt deroppe, Mutti, men der var hyggeligt 🙂

    Marianne, ja taenk sig hvad i kan blive udsat for her paa disse kanter 😉

    Madame, uha det er koldt. Alt for koldt! Haaber snart det vender 🙂

Skriv et svar

