Trægt

Vi strandede i Københavns Lufthavn i fire timer i går. Så det gik lidt trægt med at komme til Aalborg. Lige som flyet skulle til at sætte i gang ude på startbanen, opstod der et teknisk problem. Tilbage til terminalen. Og der sad vi så. I tre timer indtil flyet til sidst blev aflyst og vi fik lov til at komme med afgangen kl 21.10. En times ekstra venten. Og en steg, som blev mere og mere kold i Aalborg. Men vi kom da frem og de huskede at give os madbilletter. Men det var desværre også kun den eneste service, som de hostede op med. Informationer var der ikke mange af. Der var ikke en eneste, som højlydt brokkede sig i de stive tre timer, hvor vi sad og gloede. Den var aldrig gået i Spanien.

Der bare lige som om, at når (Cimber) Sterling er indblandet for Fernández og mit vedkommende, lugter der gevaldigt af rådne æg… Nå, skidt pyt, vi er allerede videre i teksten. Og stegen havde heldigvis ikke taget skade af at vente på os.

9 thoughts on “Trægt

  1. Men nu er I her og det er godt, Fisker!

    Jeg har billeder hjemme nu, så skulle I få tid, er i velkomne til at kigge forbi 🙂

  2. Ella, jeg har fuldstændig glemt at skrive til dig. Det er sgu’ en smule pinligt. Det gik lidt stærkt her til sidst. Men vi kan simpelthen ikke nå at komme forbi i denne omgang. Vi rejser nemlig søndag middag igen. Til sommer er der mere tid at rutte med, og der kommer jeg op og kigger. Måske er der endda udvidet lidt i samlingen 😉

  3. Er der noget mere “dræbende” end flyforsinkelser. Har engang ventet i 9 timer i Antalya lufthavn, med 2 børn og næsten ingen penge. Så længes man sq hjem ! Håber I får et par gode dage i AA !

  4. Godt at I nåede sikkert frem. Utroligt at folk ikke opponerer mod forsinkelser – jeg kan sørme ikke holde mund….

    Apropo lufthavn – Madrid er en meget smuk og REN lufthavn. Mellemlandede der forrige år på vej til Alicante. Selvfølgelig havde jeg problemer med mine sko i varmen og smed dem i lufthavnen – i sikker forvisning om at mine fødder ville være kulsorte når jeg skulle ombord igen. Men aldrig har jeg haft så rene fødder efter at have vandret barfodet rundt i flere timer – Respekt.

    Håber at I får nogle dejlige dage i Aalborg.

  5. Nu er det bare at jeg har set at i er rejst fra + 20 grader til det kolde nord – om jeg forstår det 🙂 Godt at i nåede frem med møje og besvær og det er altså surt at skulle bruge sin sparsom ferietid på at vente….

Skriv et svar

