Så er der sået

Jeg har taget en chance. Måske er det lige en tand for tidligt, men jeg vover pelsen. Der er blevet sået sommerblomster, og med den fart foråret har på i disse dage, kan der snart blive liv og glade dage i potterne.

spring_time

Det er faktisk første gang i hele mit liv, at jeg laver sådan nogle potter. Sidste år forsøgte jeg mig med opstammede jasmintræer, pelargonier og andet godt, men de måtte bukke under for en meget varm spansk sommer og to uger alene på badeværelset, da jeg residerede i Fuengirola. Derfor de nye og forhåbentlig bedre boller på suppen i år.

5 thoughts on “Så er der sået

  1. I får vel ikke nattefrost længere? Så det skal nok blive fint!! Det er i hvert fald skønt med lysere tider og forårstemperaturer!

  2. Sifka, det er nemlig skønt. Det er altid dejligt at glæde sig 🙂

    Nille, jeg tror det kan tælles på een hånd det nattefrost, vi har fået hernede, og det har kun været et par grader under. Det sidste var i januar, så kysten er klar, not to worry 😉

  3. Jeg håber det lykkes i år, uden at du mister planter på grund af den varme sommer. Du kan sætte urtepotterne ned i en balje med vand, så de kan suge vand op, hvis du er væk mere end et par dage …

Skriv et svar

