Jeg, en spjætter

Hele livet har jeg været en spjætter. Og lad mig bare sige, at det er nogle kæmpe forskrækkelser, som jeg har fået mig gennem årene. Med hjertet helt oppe i halsen. Fernández har fået sig nogle gode grin, samtidig med at han beskylder mig for at have smittet ham. Han siger i hvert fald, at han aldrig har spjættet før han mødte mig. Det ved jeg så ikke lige helt, hvad jeg skal sige til.

pillow
Nu har jeg fået en biologisk forklaring på spjætteriet. Jeg har nu godt nok aldrig hørt, at det skulle være en nærdødsoplevelse. Så havde jeg da vist været i overhængende livsfare flere gange end, hvad godt er for sjælen.

10 thoughts on “Jeg, en spjætter

  1. Jeg læste det også i vores avis i dag, jeg er normalt ikke en spjætter, men har gjort det nogle gange, og det føles ubehageligt. Godt at vide vi blot skal slappe af 🙂

  2. Jeg læste også den artikel – og havde heller aldrig hørt om at det skulle være en nærdødsoplevelse. Spjætter ikke så meget, men kender da bestemt følelsen.

  3. Hej Fisker
    Velkommen i spjætteklubben,kender det så udmærket,så spjæt bare videre,og Ja det er meget ubehageligt.Mvh Jette

  4. Har straks videresendt linket til min kæreste, som lider temmelig meget under, at jeg – som du – er en spjætter. Jeg får som regel vækket ham liiige når han er faldet i søvn, og så kan han ikke sove. Mit spjætteri har desværre resulteret i rigtig mange nætter i separate senge 😦 Jeg sover som regel fint fra det, men ville godt nok ønske, at man kunne kurere det!

  5. Jeg har ikke gjort det i lang lang tid – men forleden aften skete det to (voldsomme) gange inden jeg faldt i søvn! Men jeg er nu ikke specielt generet af det – jeg synes, at det er værre med de mareridt, som jeg lider forfærdelig af i periode og vækker mig flere gange om natten! Men en forklaring er jo altid rart 😉

  6. Den artikel maa jeg hellere faa laest, for et stort spjaet og saa sover jeg – som en kampsten! Saadan er jeg faldet i soevn lige saa laenge som jeg kan huske og jeg har overlevet indtil videre. 🙂

  7. Lene, jeg har tit tænkt over grunden, nu er jeg blevet en smule klogere 🙂

    Grønlandsposten, det der med nærdød må have været en and fra en spjætter, som prøvede at være lidt vigtig;-)

    Jette, det er meget ubehageligt og lidt komisk oveni 🙂

    Lotte, her falder jeg i søvn først, og det er derfor Fernández får sig et par gode grin engang i mellem. Det er træls for din kæreste, at han lider så meget under dit spjætteri 😦

    Nille, jeg synes, at jeg gør det mere i nogle perioder (hvilke ved jeg ikke), og det er slet ikke rart. Specielt ikke når man ikke aner, hvor man er eller hvorfor 😉

    Tina, heldigvis 😉

  8. Jeg er ikke med i klubben, i al fald ikke ikke ret tit. Mest, hvis jeg er lidt syg.

    Sjov læsning.

    Rigtig god weekend. Godt at høre at din arbejdsuge er gået godt, men nu må du også trænge til fri 😀

  9. Jens, det gør jeg også. Vi må have en meget aktiv hjerne, som ikke kan finde ud af, hvad der foregår 😉

    Marianne, det er lidt sjovt og det er ikke mindre sjovt at se en, som vågner med et spjæt 😉
    Jeg holder fri, men der skulle gerne trænes lidt i weekenden!

Skriv et svar

