Afhentning

Fernández kommer hjem fra Paris i aften, og jeg har lovet at hente ham i lufthavnen. Lige nu sidder jeg på sofaen og stener i min pyjamas. Det er ikke lige frem lufthavnen, som trækker lige nu. Jeg er træt, men stadig glad. For mit nye job altså. Det trækker tænder ud at sætte sig ind i så mange ting på een gang, men det er også hyggeligt. Og jeg lunter nærmest derfra i et lalleglad gadedrengeløb, når jeg har fri. Tænk at der ikke skal mere til end lidt luftforandring.

Nå, det var det med lufthavnen… Jeg satser på, at Fernández måske bliver inspireret til at køre mig på arbejde i morgen.

6 thoughts on “Afhentning

  1. Hvor er det godt at høre, at du er glad for dit nye job, selv om det er hårdt at sætte sig ind i en masse nye ting :O) Håber du bliver kørt til job, noget for noget, ik’ …

  2. Det er altid energikrævende at starte i nyt job, også selvom det er et skift til det bedre. Men hvor ER det fedt, at du er glad for det!

  3. Mutti, det skal jeg goere 🙂

    Madame, det er lidt haardt, men jeg overlever, og han forbarmede sig over mig her til morgen 😀

    Lotte, jeg er helt splattet ud kl 19. Du har jo lige vaeret igennem moellen, saa jeg ved du forstaar 😉

  4. Absolut noget for noget vil jeg mene 😉
    Det er hårdt i starten – men også så spændende for dig! Lige pludselig sidder det jo på rygraden igen!

Skriv et svar

