Det er med at slå til

Nu hvor min svigerinde er på besøg er det med at slå til. Hun har været med hele brudekjolevejen fra de helt spæde skridt. I morgen tager hun med mig hen og bestiller den. Den skal prøves igen, så den også kan passere hendes kritiske øje.

dress

Vi skal tjekke, om det slør hun har tilbudt at låne mig passer helt i nuancen, og så skal der vist også kigges på sko. Og ventetøj til hende. Noget for noget. Jeg er så spændt, for selvom det er måneder siden, at jeg prøvede den allerførste gang, kan jeg se den for mig, som var det i går jeg havde den på.

12 thoughts on “Det er med at slå til

  1. Jeg var lige ved at tro, at du her på billedet afslørede kjolen! Men nu ser, jeg at den slet ikke ligner, men fodstillingen er det ikke din?

  2. Mmmmmm….dine ord får mig til at se alle mulige scener fra romantiske film for mit indre øje 😉
    Jeg er sikker på, du bliver überskøn uanset hvordan kjole og sko matcher.

  3. Er det den kjole på billedet, Fisker, den er superflot! Det må være ren fryd at gå og glæde sig til kjole og bryllup og kæmpestor fest!

  4. Nej, er du tosset, Madame! Saadan noget viser man ikke foer sin bryllupsdag 😉
    Billedet er bare en model, min er meget flottere. Det ER ren fryd, det siger jeg dig 😀

  5. Hov, Lotte og Rikke, i smuttede!
    Lotte, jeg har aldrig haft de store visioner om brudekjoler og sko, men fra den dag jeg vidste, at jeg skulle giftes, jeg er vendt paa en tallerken. Saadan er det vist bare, og det er skonet! 😀

    Rikke, det goer jeg ogsaa! 😀

  6. Marianne – den er valgt og halvt betalt 😀 Skide spændende!

    Tina – rigtigt fedt, og du har helt ret omkring min svigerinde. Hun har styr på det og er ikke bleg for at hjælpe 🙂

    Tak, Sister 🙂

    Marianne, anytime – tak fordi gider at være fluen 😉

Skriv et svar

