Indsæt selv et langt bandeord her

Jeg kunne mærke det. Jeg vidste bare, at der lige før målstregen ville komme et eller andet på tværs. Det blev en gigantisk stor klaptorsk fra Diadoras lager, som har pakket to venstrefodssåler i stedet for en til hver fod. Gud fader bevares, hvor svært kan det være at putte en af hver i en pose og klipse den til. Det skal jeg så i gang med at forklare på tysk…

Ingen køreklare spinningsko i denne omgang. Jeg ved seriøst ikke, om jeg skal grine eller græde.

Update: Tyskerne talte heldigvis engelsk, og det var ikke første gang, de har hørt om klaptorsken fra Diadora. De sender en ny pakke, og dobbelttjekker, at der nu er det i den, som jeg mangler. De to venstrefodssåler kan jeg beholde som en slags souvenir.

20 thoughts on “Indsæt selv et langt bandeord her

  1. Tja måske er de bare meget betænksomme på det lager og var helt og aldeles sikre på at du havde brug for to venstrefodssåler…

  2. Marina, så ville jeg hellere have at de var en anelse ubetænksomme 😉

    Mutti, du kan da også lige supervisere det. Du er blevet ret sej til tysk på dine gamle dage (altså ikke at du er gammel!) 😉
    Det er alle de bøger, du læser med Nicolai 🙂

  3. Sikke en farce! Det er da ligeved at være nemmere at skifte til et fitnesscenter der bruger SPD eller Look – eller sælge julegave cykelskoene i den blå avis og finde nogen der passer i stedet?

  4. Ja, Groenlandsposten, det siger jeg ogsaa. Maaske har det noget med, at det er sket fra Diadora, som jo er italiensk 😉

    Madame, intet mindre…

    Rikke, jeg har selv taenkt paa det. Gider jeg overhovedet flere overraskelser i forbindelse med de her vidundersko? Hvis det ikke lykkes i den her omgang, saa finder jeg en anden leosning, for det begynder at ligne spild af tid.

  5. Hvad er det for nogle klamper altså!!! Hvor svært kan det være, hvis man arbejder med det til daglig…. du godeste!

    De burde sende dig 2 højresålet uden beregning 😉

  6. Det var da pænt af dem at du må beholde de ualmindeligt brugbare venstresåler.

    Og så mht den krypiske meddelelse senere i går. Betyder det hvad jeg tror????

  7. Rikke, ja, ikke?

    Nej, nej – slet ikke. Det var ting, som skete i min omgangskreds og som virkelig fik sat tankerne om livet i gang, men som ikke behoevede at blive kommenteret paa.

  8. Åhhhhhh forsatanda… ja, det er da en farce! Hvor irriterende. Nogle gange kan netshopping åbenbart gå hen og blive besværligere end bare at shoppe lortet i en biks 🙂

  9. Rikke, naar den tid er, vil du ikke vaere i tvivl 😉

    Mette, jeg har sparet rigtigt mange penge paa skoene ved at koebe dem over nettet, MEN husk at undersoege ALT inden. Ellers ender det med at blive en farce, hvor man gaar rundt og er smaamuggen i meget lang tid 😉

    Tina, det lyder godt. Jeg haaber tyskerne lever op til forventningerne, ellers hoerer du uden tvivl fra mig. Tak, tak, tak! 🙂

  10. For nyligt købte jeg 5 par underbukser på nettet. Jeg fik 4 par i rigtig størrelse og ét par i XXL. Jeg var lidt irriteret over at pakkeren kunne finde 4 rigtige og så ét par i en helt, helt anden størrelse. Og samtidig kunne jeg ikke lade være med at grine, da jeg tænkte på hvordan de ville passe mig! 😆 Men fejl sker jo og vedkommende har med garanti ikke gjort det med vilje. Jeg synes godt nok det var lidt irriterende, at jeg skulle betale for at sende dem tilbage til Canada, for at få et nyt par i rigtig størrelse.

  11. Jens, du har helt ret, sker jo. Jeg tror bare en var hele seancen der fik mig op i det røde felt. Jeg havde glædet mig til at bruge de nye cykelsko efter en hel måneds venten, jeg havde købt det ekstraudstyr, som jeg blev tvunget til, og så endte det bare i en stor fiasko. Når man ser på det bakspejlet, er det en lille smule komisk – ligesom dine underbukser 😉

  12. Pingback: Cliffhanger… « fisker & fernández

Skriv et svar

