Dyr kunst på væggene

Da jeg var på Museo Thyssen-Bornemisza i sidste weekend, var det de store mesterværker, som blev beundret. Nu er det ikke lige i den prisklasse Fernández og jeg finder vores vægpryd, men derfor kan man jo godt synes, at nogle af malerierne ville tage sig godt ud hjemme i stuen.

img_3087

Jeg har en særlig forkærlighed for Miró, og nu hænger ikke kun et men to af hans mesterværker hjemme hos os. Det sidste man kommer til på museet er nemlig butikken, og der solgte de Miró til, hvad jeg vil betegne som udsalgspriser. IKEA havde rammerne og jeg havde slagboremaskinen (væggene er nemlig stenhårde her i Spanien), og Fernández er stolt af sin handywoman.

7 thoughts on “Dyr kunst på væggene

  1. Hurra for reproduktioner. Så kan alle vi der ikke lige har millioner til vægpynt også få smukke billeder op og hænge.

Skriv et svar

