På hjemmepinden

Jeg arbejder hjemmefra i dag. Min arbejdsplads er midt i en stor transition, og folk render rundt som hovedløse kyllinger. Jeg havde et dokument, som skulle skrives. Så derfor er dagen brugt på at fedte rundt i de fire P’er, men den hjemlige udsigt ud over byen. I pyjamas vel at mærke. Mageligheden fejler ikke noget.
Det er egentligt underligt at være hjemme en hverdag, når man slet ikke er vant til det. Fra et sted kan man høre radioen, hos en anden ringer telefonen, og vores støvsugningsbesatte nabo (mindst to gange om dagen og den sidste gerne omkring kl. 23) har da også været ude og rende en 5-10 gange i dag. Jeg selv ikke en eneste.

Måske hænger jeg mig for meget i detaljerne. Godt det er arbejdsarbejdsdag i morgen.

11 thoughts on “På hjemmepinden

  1. Altså – arbejder du stadig med 4 P’er??? Hvad med det 5.??? Det er jo old-Kotler vi har gang i her 😉

    Men det er ret mystisk at være hjemme hos sig selv i dagtimerne… man hører en masse mystiske lyde!
    Det har jeg også hér med alle de gamle damer og puddelhunde og blåt hår og Lykkehjulet for fuld styrke! Men jeg lukker det helt ude – jeg sætter ikke engang en vask tøj over – der arbejdes!!!

  2. Nille, der seks eller syv P’er, vi holder os indtil videre til de fire. Jeg vælger at kalde det old school og ikke old 😉

    Jeg er vist kommet til at sætte en vask over og vaske op, men det var da jeg skulle tømme hovedet fem minutter…

    Liselotte, du har ret! De små detaljer minder mig om, at det er dejligt at være derhjemme en enkelt dag, men at jeg absolut trives bedre med at skulle ud af døren de fleste dage 🙂

  3. Det må dejligt at have mulighed for at arbejde hjemme, Fisker. Det kan jeg jo desværre ikke så nemt.
    Tænk at nogen finder på at støvsuge klokken 23 …

  4. Jesus Kristus, Diddy! De 30 R’er – det er jo helt vildt. Jeg er sikker paa, at ham Preben fra Marketing overhovedet ikke ville hoppe paa saadan en omgang, heller ikke selvom Kotler siger det er fedt 😉

    Madame, det er rart engang i mellem. Jeg goer det ikke saa tit, men hvis jeg arbejder specifikt med noget, som i gaar, saa er det bestemt en god loesning.

    Ja, vi undrer os hver aften over det 😉

  5. Faktisk var Prebsi vild med Gummerson og omvendt synes Gummerson, at Kotler er so last year. Det er vel nærmest markedsføringens pendant til Paradise Hotel..

  6. Nu er det ikke fordi den her joke skal fortsætte i al evighed, men jeg så faktisk Kotler i en videodagbog beklager sig over, at Preben altid kørte i Silvan efter tagrender i arbejdstiden… 😀

  7. Stövsuge kl. 23:00 det kender jeg. Ogsä at vaskemaskinen centrifugerer pä det tidspunkt. Det er min hovednabo der er sä …… Ikke kun i Madrid ogsä i Wien. KH

Skriv et svar

