Nordjysk kundeservice

Jeg har været lidt for langt fremme i skoene, det indrømmer jeg gerne. Ikke desto mindre er min bagdel temmeligt sikkert blevet reddet af en aalborgensisk cykelhandler.
Jeg fik et par spinningsko i julegave. De var fra Fernández, men jeg havde ligesom pejlet ham ret kraftigt ind på, hvilke det skulle være og hvor man lige præcis kunne købe dem. Det hele var baseret på Mariannes succeshistorie og tegnede rosenrødt. Bortset fra at jeg ikke lige havde tjekket hvilket pedalmærke der bruges i mit motionscenter. Jeg fandt senere ud af, at det er ret essentielt i hele cykelskokøbsseancen, men jeg er jo for hulan slet ikke så inkarneret.
For at gøre en lang historie kort, så duede min sål og de klamper ikke, som jeg i min intetanende rus havde pålagt Fernández at købe. Min lokale cykelhandler kiggede på mig med løftet øjenbryn, da jeg bad ham om at bestille nogle Diadora såle, der passede til motionscenterets pedaler. Diadora var åbenbart ikke lige så nemt at opspore i Spanien.  Han var ellers meget ihærdig.
Nød lærer jo som sagt nøgen kvinde at spinde, så jeg fandt ud af, hvem som sælger Diadora i Danmark. Der gør Racercyklen på Hadsundvej, men han havde ikke lige den sål hjemme, som jeg mangler. Han bestiller den for mig, gør han. Og Far Fisker har indvilliget i at afhente og sende den til Spanien. Sådan barberer man den ged!

Og længe leve internettet forresten…

13 thoughts on “Nordjysk kundeservice

  1. Desværre har cykelhandleren lige ringet og sagt, at han ikke kan skaffe sålerne! Du må igang igen.

  2. Damn, det er altså blevet avanceret at dyrke sport! Har du prøvet NASA?? 😉

    De har fået det på programmet i mit center nu – cycling kalder de det. Men hvis man skal investere i en hel masse udstyr… hvad brugte du i starten?

  3. Det var lige ved at give mig graa haar, og du har ret, det er naesten for avanceret…
    I starten brugte jeg bare mit sportstoej. Jeg vidste ikke om det overhovedet var noget for mig. Jeg fik nogle cykelbukser i julegave og de goer virkelig en forskel. Man behoever slet ikke cykeludstyr, men jeg vil mene, at naar alt kommer til alt, faar du mere ud af det med cykelbukser og sko. Tjek det ud og se tiden an 🙂

  4. ØV! at det er blevet så besværligt.
    Kan dit center ikke hjælpe dig?

    Jeg syntes, at efter jeg fik mine egne spinningssko, så har jeg kunne mærke, at jeg kan give mere i timen.

    Held og lykke!

  5. Det er blevet alt for besværligt, Marianne, men så ved jeg det til en anden god gang… Jeg må jo prøve at ringe til de forskellige Diadora forhandlere og se om jeg kommer nærmere. Ellers må jeg bare vente et par uger 😦

  6. Hvis ikke lige det må have været drønirriterende for dig – så beskriver du det altså ret morsomt. Sådan barberer man den ged! Det var smart fundet på :o)

  7. Send mig en email med detaljerne, saa skal jeg se om jeg kan skaffe dem her. Det maa da kunne lade sig goere. Der ligger en bike shop kort tids gang her fra
    twishart @ ntlworld.com 🙂

  8. Pingback: Krydsede fingre « fisker & fernández

Skriv et svar

