Kender du det?

Man har en forestilling inde i sit hoved. Man kigger og kigger. I alle butikker men støvlerne dukker bare ikke op. Så pludselig efter måneders søgen står de foran een i butiksvinduet, og man ved bare at det skal være dem. Det er som en hel åbenbaring.

botas

Det bedste var at de var på udsalg. Ekspedienten havde selv et par, og så havde hun en veninde i Danmark, dansk altså, som hun bare savnede så meget. Vi hyggede os vældigt, mig og ekspedienten, mens Fernández var på toilettet. Nu er støvlerne mine. De er brasilianske, og  jeg elsker dem allerede. Selv Fernández synes de er pæne, og han plejer ellers ikke have helt klare udmeldinger om mode.

13 thoughts on “Kender du det?

  1. Marianne, jeg har også prøvet det med tøj. Nogle gange ved man bare, at det er det HELT rigtige man har fingrene i 🙂

    De er superfede og ikke mindst lækre at have på!

  2. Wauw, hvor er de flotte, Fisker!

    Jeg kender også det der med, at man har en idé om, hvad man leder efter, men at det er næsten umuligt at finde.

    Tillykke med de smukke støvler :o)

  3. De er er rigtig fine, og jo jeg kander godt det med de der “åbenbaringer” og det bedste er da, når de så er på udsalg! Tillykke med dem.

  4. Angel, du har helt ret! Spørgsmålet er bare om ikke de er for nye til at bliver sølet til i sne 😉

    Madame, jeg vidste bare at jeg ikke var den eneste, som kender det! 🙂

    lene, jeg er ikke så god til hæle og synes at det kan være svært at finde nogle pæne uden, men den her gang har jeg ramt pletskud 🙂

    Deborah, åbenbaringer er de bedste 🙂

    Sifka, skal du have bud med? 😉

  5. Med sko og støvler især har jeg altid en præcis mening om, hvad jeg vil have – og nogle sæsoner er det bare slet ikke det, der er i butikkerne! Men når det så lykkes…. youpie! Dejligt køb du fik dig der 😉

  6. Jeg forstår dig 100% – de kunne ikke være på andre ben og nu da i har sne så må altså dækkes ordentlig ind i bybilledet 🙂

  7. Pingback: Som at køre til grænsen « fisker & fernández

Skriv et svar

