Madrid

Vi er tilbage i Madrid. Her er godt nok koldt. Lige så koldt som i Danmark i julen og det er ingen spøg, når man har strøget rundt i 15 grader i en uge. Men man kan vænne sig til meget.
Det er helt mærkeligt ikke at have ferie mere. Jeg havde vænnet mig til, at vi bare kunne gøre, hvad vi ville. Nu er der pludselig mødetidspunkter og andre frækheder, som skal overholdes. Jeg havde glædt mig til at komme tilbage. Tilbage til min lejlighed, til Madrid, til mit køkken og måske en lille smule til mit arbejde. 16 dages ferie  undervejs er hyggeligt men længe, når man bor i en kuffert og er underlagt andres vaner. Nu er vi her. Nu skal vi i gang med 2009.

11 thoughts on “Madrid

  1. Dejligt du er tilbage 🙂

    16 er godt nok mange fridage, og det lyder til at være blevet brugt godtmed familie, hygge og afslapning.

    Men jeg forstår godt, at det er rart at komme hjem igen. At bo i en kuffert er ikke altid det nemmest. Ude godt, hjemme bedst 😀

  2. Det var rigtigt mange dejlige fridage, og vi har hygget os hele vejen igennem. Da ferien lakkede mod enden var jeg klar til at komme hjem til mig selv, om saa prisen var at skulle paa arbejde. Saadan er det vist oftest 🙂

  3. Velkommen hjem! Det er altid hyggeligt at besøge familien – men man lever i en kuffert og man lever med andres tider for spisning osv. Jeg er faktisk tit ret udmattet, når jeg kommer hjem… det er også rart at se sin egen seng igen og kunne gøre, hvad man vil og når man vil… øhh altså bortset fra det der arbejdsnoget 😉

  4. Det må være dejligt at være hjemme igen. Og jeg må indrømme, at jeg boede nødigt 16 dage hos min familie :o) Men I har forhåbentlig kørt rundt og oplevet en masse. Her er det friostvejr, og da jeg ville tage vasketøjet ind, var det stivfrosset – jeg kunne ikke engang få det ned fra tørresnoren 🙂

  5. Nille, tusind tak 🙂
    Du kender det ogsaa. Det er saa dejligt at se folk og besoege familie, men det er haardt at bo hos nogen saa mange dage i traek 😉

    Madame, det er skoent. Det var lige foer, at jeg tog mig en fridag i dag ogsaa bare for at vaere hjemme.
    Det lyder som om i har meget koldere end det jeg gaar og piver over 😀

    Helle, mange tak og i lige maade 😉

  6. Så ku’ du vær’ der! Godt nytår smukke menneske, og sikken et du har i vente! For som du ved jeg siger, så gør det lille ‘ja’ en stor forskel!

Skriv et svar

