Juleheld

Fernández og nyder juleferien i store drag. Der er smagt på alle lækkerierne og i aften skal vi have flæskesteg med hele svineriet. Lad os bare sige, at der ikke bliver talt kalorier i disse dage. Der bliver faktisk slet ikke tænkt på dem.
Lige som sidste år har vi spillet i det spanske julelotteri med vores kollegaer. Vi fulgte lidt med i trækningen på den eneste spanske kanal, som Hr og Fru Fisker har på kabelnettet. Denne gang var der held i sprøjten og vi har alle seksdoblet vores indsats. Så er det altså noget ved at spille!

14 thoughts on “Juleheld

  1. Hvor er det skønt at læse hvorledes i hygger. Flæskesteg i dag, men hvad så med juleaften? Og hvad siger gemalen egentlig til den danske jul?

  2. Ja jeg spørger som Marianne 😉 du kan nok høre hvad vi skal have juleaften, så der er forbud mod flæskesteg de sidste måneder op til jul 🙂

  3. Marianne og Lene, vi skal have andesteg, og jeg glææææder mig. Vi har altid spist and juleaften og engang imellem suppleret op med flæskesteg alt efter kræsenhed og antal personer.
    Fernandez synes dansk julemad er helt fint, men han siger altid, at vi vist er vildere med det end han selv er 😉

    Grønlandsposten, tænk at lotteriet når helt herop… Godt vi er enige med hensyn til kalorierne 😉

  4. De er ikke meget for at indrømme det – men der er altså ikke meget, der kan slå en dansk jul 😉

    Tillykke med gevinsten!!!!

    Nyd juleferiefesten i fulde drag…

    PS! Tak for julekortet 🙂

  5. Det lyder rigtig hyggeligt, som I juler, Fisker. Og så en gevinst oveni – det er bare skønt!
    Ha’ en god 1. juledag 🙂

  6. Håber I er kommet godt videre med julehygge 🙂

    Vil bare ønske dig et godt og lykkebringende nytår. 2009 bliver specielt for jer to med et bryllup i sigte! Jeg ser frem til at følge med.

    Jeg håber at 009 bliver året, hvor vi skal mødes i varmen og spise dejlig tapas og snakke og snakke; selvfølgelig med Nille 😉

    Rigtig godt nytår!

  7. Med ønsket om et godt nytår vil jeg sige tak for de mange skønne indlæg. Det er sjovt at følge livet i Spanien, som på mange måder er så langt fra min egen hverdag. Jeg glæder mig til at læse mere i 2009, ikke mindt om det forestående bryllup! Rigtig godt nytår 😀

Skriv et svar

