En realitet

Så er der ferie! Endelig. Det har været kaotisk lige indtil klokken 15 i eftermiddags, mest med ferienedlukningsopgaver, som blev klaret på falderebet. Jeg fik ikke sat et ferie-autosvar på min email, men mon ikke folk tager det for givet, at jeg ikke lige svarer de næste par dage eller fjorten.
Jeg sidder og tager tilløb til at gå i gang med at pakke kufferten. Det er vist lidt i håbet om, at den pakker sig selv og tryller sig ud i lufthavnen. Fernández og jeg rejser i morgen formiddag og vi glæder os. Det bliver helt fantastisk.

11 thoughts on “En realitet

  1. Så vil jeg da skynde mig at ønske jer en rigtig god juleferie. Kan sørme godt forstå du glæder dig til at se familie/venner igen. Glædelig jul til jer 😉

  2. Det går turbohurtigt, når først man kommer i gang 😉 Pakkerne er jo allerede smukt pakket ind – så nu er der bare at ønske Jer en fantastisk juleferie hjemme! Jeg krydser fingre for masser af sne til Sergio 😉

    NYD DET!!!

  3. Marianne, nyd din – den er fortjent! Og selv tak for kortet, selvfølgelig skal du da have en julehilsen fra mig 🙂

    Marianne, jeg kiggede ned til dig, da vi fløj ind over til Kastrup 🙂 En dejlig jul til dig også!

    Mette, tak for det og i lige måde 😀

    Gitte, en god jul til dig og din familie også 🙂

    Madame, her er ikke julelukket, men slukket lidt for blusset. En rigtig god jul til dig også 😉

Skriv et svar

