Der tælles ned

Fernández og jeg tæller ned. Til ferie – den er tiltrængt. Men først er der julegaver, som skal købes, kufferter som skal pakkes og julefrokoster, som skal overståes. Jeg har to julefrokoster på onsdag, een til frokost og een om aftenen. Det er vist godt, at de ikke drikker snaps hernede…
Sidst men ikke mindst er der en überlang flyvetur, som i år går over Düsseldorf, som skal overståes. Når vores marathonhjemflyvetur er klaret, kan vi læne os tilbage og nyde, at vi har ferie i over fjorten dage.

Det bliver godt. Uden tvivl.

9 thoughts on “Der tælles ned

  1. Uh, det lyder godt, at I har ferie i over 14 dage, når først strabadserne er overstået. To julefrokoster på én dag lyder meget, meget krævende 🙂

  2. Jeg glaeder mig saa meget til at tage hul paa dem 🙂
    Ja, de to julefrokoster lyder helt vildt, og taenk sig, den ene er med min afdeling og den anden er med hele firmaet…

  3. Er det så snart I har ferie??? Det lyder som en træls tur hjem – men den er det hele værd, når du sidder foran et dansk juletræ!

    Jeg har ikke købt en eneste julegave i år – og jeg ER ved at gå lidt i panik…lol! Nå men der er jo 2 uger til endnu!

  4. Det har vi om ni dage – de kan hurtigt gaa 🙂 Den er lidt traels, men jeg vil hellere over Düsseldorf end at skulle med toget fra Kbh. til AA, saa pyt skidt 🙂

    Jeg har koebt en… Men der er styr paa indholdet af de endnu ikke indkoebte gaver, saa det skulle gaa let for sig, hvis der da ikke er en million madrilenere i vejen paa loerdag 😉

  5. Ja når der er noget man glæder sig til er 9 dage ingenting 🙂 men når man som jeg bare er BAGUD med alt, så må dagene gerne få en lidt længere længde 😉

  6. Hvor er I heldige at kunne komme til Dk i julen! Vi skal ikke hjem til jul, men jeg ville kunne tage direkte fra Madrid til Billund, men her fra Mallorca er der kun fly via CPH, også lidt besværlig når man skal til Esbjerg! Men nå hvad gør man ikke for at komme hjem! En god jul til jer begge!

  7. Vi glaeder os meget, vi tager altid julen i DK og Nytaar/Hellig Tre Konger i Spanien, saa gaar det nogenlunde lige op.

    Den rute med Ryanair fra Madrid til Billund er desvaerre blevet nedlagt, den plejer vi ogsaa at tage, men i aar maatte vi finde en anden loesning. Foerst skulle vi med Sterling fra Malaga til Aalborg, men det gik jo lidt i vasken. Saa vi maatte koebe en ny billet og tage en omvej 🙂

    En god jul til jer ogsaa 🙂

  8. Ja nu flyver Ryan Air fra Girona tror jeg, mon der er mange danskere dér som benytter sig af det??? ville da synes at det var noget bedre fra Mallorca 😉
    Vi tager Airberlin til Cph, og derefter tog, men togbilleterne er jo heller ikke billige selv om det er Orange og så er det lidt mere besværlig når man skal ned igen og skal have sine tre tons madvarer med.

Skriv et svar

