Lidt julet

Der var julestjerner i pakken for et par dage siden. Eller det vil sige, at der var strimler til at flette dem med. Det er mange år siden, at jeg flettede sådan nogle sidst, men det sidder stadig på rygraden. I dag er vist dagen, hvor jeg skal have lært Fernández dén teknik. Han er ikke just nogen kreativ sjæl, men synes det er sjovt, når jeg trækker kaniner op af hatten.

71812994
I denne weekend har vi puente – bro eller forlænget weekend som vi kalder det på dansk. Der er både helligdag lørdag og mandag, så vi pakker habenguttet og kører sydpå i morgen efter arbejde. Der skal siges god jul til Fernández-klanen inden vi rejser til Danmark om to uger.

7 thoughts on “Lidt julet

  1. God forøjelse med julestjernerne. Jeg kan ikke forestille mig Sergio flette stjerner! Jeg har stadigvæk dem du flettede af gavebånd. Nogle små fine guld stjerner, lige til at hænge på en trold-gren.

Skriv et svar

