Forelsket

På en almindelig dag når jeg snildt op på to liter vand. Jeg sluprer i mig og er godt klar over, at plastikdrikkeflasker bliver hurtigt overfyldt med bakterier samtidig med, at de er umulige at rengøre og genbruge. Efter at have forelsket mig og overbevist mig selv om, at nu var løsningen fundet, stod jeg med et problem. Jeg syntes simpelthen ikke, at konceptet og den dyre porto oveni, var hele ideen værd.

k18ppl-os_cart_preview_21
Jeg lagde en strategi. Jeg indledte lumske salgstaler til mine kollegaer om det fantastiske koncept og om hvordan det var umuligt at leve uden. De grinede bare af mig, og syntes jeg var en smule tosset. Men jeg fortsatte, og til sidst var de overbevist. Faktisk var de nu så overbeviste, at de nærmest er begyndt at blære sig til de andre afdelinger om deres fornyet coolhed.
Nu er de bestilt, flaskerne, og de var tilmed på tilbud. Vi bliver et fantastisk drikkeflasketeam. For fakta er, at om lidt spredes vi for alle vinde. Eller i hvert fald til andre eller nye afdelinger. Det er noget med omlægning, omstrukturering, og reorganisation.

2 thoughts on “Forelsket

  1. Aj, hvor er de bare lækre… kan godt forstå, at du blev forelsket! Jeg drikker også mindst to liter om dagen – og med til fitness er den jo også nem – og så er det nemt at holde styr på, at man får det væske man skal!

  2. Nille, jeg blev noedt til at eje en. Vi har moret os meget over, at den bliver solgt paa blandt andet at ‘it fits large ice cubes’. Det er der ikke mange drikkeflasker, som kan hamle op med.

    Den passer ind over det hele 🙂

Skriv et svar

