Av!

Efter at have konsumeret weekendens lenteja-rester til frokost, blev jeg ramt af akut kolik, så jeg kom ikke med tilbage på arbejde til eftermiddagsetapen. Jeg lå på sofaen med en varmepude og pev, mens jeg frygtede for længden af dette anfald. Jeg har tidligere prøvet, at det tager et par dage, hvor man kommer ud på den anden side totalt brugt og tappet for engergilignende ladninger.
Heldigvis vågnede jeg op tre timer efter det begyndte med en hul rumlende i maven og uden smerter. Aftensmaden blev spist uden de store strabadser. Nu sidder jeg ligefrem og overvejer, om ikke det er tid til en flan

7 thoughts on “Av!

  1. Lentejas og flan…..MUMS!

    Nøj hvor jeg bare glæder mig til 1.februar, hvor jeg skal tilbringe et ½ år i Alicante. Der er bare SÅ mange ting jeg skal spise. Flan, Paella, lentejas, calamares, natilla, ensaladia russia – ja tapas i det hele taget. UMMM!

    Jeg bliver fed ;o)

    God bedring med maven!

  2. Uhm, en flan, så må du være rask igen, Fisker, når du får så syndige tanker. Men det lyder som en hæslig oplevelse, du havde, godt at du er rask igen 🙂

  3. Anette, det var ikke saa sjovt mens det stod paa, men eftersom det gik hurtigt over er det ogsaa hurtigt glemt 😉

    Amaya, det bliver da spaendende med dit ophold! Og saa endda paa kysten, der skal vist gaaes nogle lange ture, hvis alle laekkerierne skal nydes i stor stil 😉

    Madame, jeg var klog nok til at springe over den, man skal jo ikke overdrive. I dag bliver den helt sikkert spist 😉

  4. Ja, du har ret! Men man kan ikke få det hele jo :o)

    Jeg ved dog fra tidligere, at man i kystbyerne somme tider kan finde små steder, der laver de gamle retter. Det svære er bare at finde dem…men jeg bliver ved med at lede til jeg, forhåbentlig, finder dem!

    Og ellers må jeg selv i gang med at lave det…kom lige til at tænke på cocido (mon det egentlig staves sådan?) Ummm, det er nu også en skøn ret!

  5. Håber du har det bedre.

    Jeg måtte gå 15 minutter før træningen sluttede pga ondt i maven. Nu slapper jeg af og håber og tror, det snart er væk igen :0(
    -men jeg kom til 45 minutters træning ;0)

  6. Amaya, jeg er sikker paa, at du nok skal finde nogle autentiske steder og nyde specialiteterne.
    Cocido er ogsaa laekkert, baade suppen og det kogte 😉

    Marianne, det gaar meget bedre, og nu er det dig, som er ramt. Sikke noget 😦
    Haaber du har det bedre?

Skriv et svar

