Lokalt

Man skal åbenbart kende nogen, for at få den behandling, som burde forventes som kunde. I vores forsøg på at få vores penge igen, tog Fernández affære (mens jeg prøvede brudekjoler), og gik hen og snakkede med den lokale bankdirektør i vores banks filial i Écija, som han tilfældigvis kender fra way back.
Nu er der udfyldt en reklamation til kreditkortselskabet. Det kan godt være, at det ikke nødvendigvis får vores penge igen, men det er immervæk det største skridt vi har taget imod dem, siden vores førstindkøbte juleferie røg i vasken.

8 thoughts on “Lokalt

  1. Det hjælper nogle gange at kende nogen der kendern nogen… Håber det også er tilfældet hér.

  2. Anette, det haaber jeg det goer. Nu har vi i hvert fald gjort alt hvad der staar i vores magt, noget som min filial i Madrid ikke ville hjaelpe os med.

    Marianne, det haaber jeg ogsaa 🙂
    Vi skal giftes til september naeste aar, saa jeg er gaaet i gang. Man kan jo lige saa godt se, hvad der er derude 😉

    Liselotte, tak du 🙂 Jeg ved mange steder, de penge kunne varme – det er ikke sikkert, at det samme sted, som Fernández har tankerne, men der er mange potentialer 😉

  3. Åh jeg håber for jer, at det lykkes.
    Vi har skrevet brev til Sterling og forlangt pengene retur, så må vi se 😉

  4. Lene, jeg haaber det lykkes for jer ogsaa. Tidligere har jeg sendt et krav om tilbagebetaling hos kuratoren for konkursboet, det er der vist ogsaa 40.000 andre som har, men hvad kan vi ellers goere?

    Marianne, vi kender heldigvis nogle mennesker oppe i AA, som paa hvem pengene sidder lidt loese, saa vi overlever 😉

    Madame, tak for artiklen! Det ser ud til at vaere det samme kaos vi sidder i. Ingen vil rigtigt kendes ved os, men saadan er det vel naar der er penge med i spillet 😦

Skriv et svar

