Out of town

Fernández og jeg kører syd på om en time. Vi skal ud af byen inden fredagstrafikken går amok. Fernández’ bedstemor er blevet opereret, og hende skal vi ned og give kys og kram, så hun hurtigt kan komme hjem igen. Hun ved godt, at vi kommer, og hvis jeg kender hende ret, så er hun begyndt at kigge på klokken.

83332852

Fernández har en audiokonference undervejs i bilen, om noget som i princippet er interessant, men som på en fredag lyder lidt halvkedeligt, så jeg satser helt sikkert på en solid skraber og lidt læsning.

Og så er det i denne weekend, at den første brudekjole skal prøves… Yay!

9 thoughts on “Out of town

  1. Rigtig god tur, og kør nu forsigtigt 😉
    Det lyder til, at du nok skal hygge dig under turen 😉

    Tænk, den første brudekjole skal prøves… det er jo helt VILDT!!!
    Det glæder jeg mig til at høre om 🙂

    God bedring med bedste!

  2. Marianne, det skal vi nok. Jeg kommer helt sikkert til at hygge mig.
    Det er meget vildt, at jeg skal proeve et par kjoler; jeg glaeder mig simpelthen saa meget 🙂
    Kiggede paa sko i gaar. Fernández vil gerne give mig et par i julegave, saa nu skal jeg bare udvaelge 🙂 Din offentliggoerelse af stoerrelse var til meget stor hjaelp med valg af min stoerrelse. Endnu engang tak for det 😀

  3. Der er uden tvivl én, der bliver glad for besøg!! Rigtig god weekend og hvor spændende med den prøvning… måske er det bare den i første forsøg 😉

  4. Årrrh jeg kan heldigvis gå ind på din blog uden malware-advarsler hjemmefra … måske er det bare vores firewalls på arbejde der er hypersensitive…

    Men god tur og god kjoleprøvning…

  5. God tur, det lyder spændende med sådan en audiokonference, kører Fernadez så samtigt 😉

    Og hyg dig med kjoleprøvning 🙂

  6. Sister Bonde – ha ha, hun er nu også noget af en model for sig. Kjolen er top secret 😉

    Nille, hun blev glad, men det nagede hende, at hun ikke kunne sørge for os. Hun elsker at varte op 😉

    Liselotte, jeg ved ikke lige hvad der skete med internettet i fredags 😉

    Lene, han kører imens. Vi har et simkort til bilen, så der skal ikke navigeres med mobil og rat. Kun lyttes 🙂

    Madame, det var rigtigt spændende 😀

Skriv et svar

