Afbræk

Der var arrangeret afdelingsmiddag i går. Vi spiste på en italiensk restaurant i hjertet af Madrid. En restaurant som i princippet skulle forestille at være intim og hyggelig. Det er den vel egentlig også. Sagen er bare den, at spaniere i flok (og der var et par flokke til stede) snakker utroligt højt og utroligt meget. Jeg er overbevidst om, at det ligger i deres natur. Jeg fik helt ondt af det par, som ved siden af os forsøgte at nyde en romantisk middag. Intimt støjende eller ej, vi hyggede os under alle omstændigheder.

73608109

Aftenen blev afsluttet med et par drinks, og jeg var hjemme i min seng på et tidspunkt, som jeg vil kalde midt om natten. Jeg er endnu engang blevet bekræftet i, at føjten rundt sent om aftenen og ud på natten kombineret med en efterfølgende arbejdsdag ikke fungerer for mig. Engang var det ikke noget problem, men nu om dage trækker det tænder ud. Kindtænder med rod. Det var derfor, at jeg tillod mig selv en god, solid, lang siesta i dag. Det hjalp uden tvivl.

3 thoughts on “Afbræk

  1. Åh søde – og du er endda ung endnu… jeg kan altså heller ikke længere! Men det er jo naturligt 😉

    Godt, at siestaen er opfundet – men synd, at den ikke er eksporteret til Belgien!

  2. Jeg tror altså godt, jeg kan forstå dig! Men jeg er jo også lidt ældre end dig 😉

    Jeg vil sige som Nille, godt du så havde siestaen at gøre godt med 🙂

    God weekend

  3. Nille, i sluttyverne går det hurtigt ned ad bakke. Det var ikke en vild aften, men jeg var så træt…

    Marianne, der var engang, men den tid er for længst ovre. Jeg tror man bliver mere svag på det område i takt med, at ens livsansvar vokser 😉
    God weekend!

Skriv et svar

