Ikke mere spildt mælk

Der er købt nye billetter. Til en rimelig pris og med luftfartselskaber, som ikke burde være i risikogruppen, men man ved jo aldrig. Vi fik faktisk tilbuddet om at købe en tillægsforsikring mod en eventuel konkurs af de pågældende luftfartsselskaber, men vi afslog. Måske går forsikringsselskabet konkurs før flyselskabet. Livin’ on the edge. Eller noget. Jeg har kontaktet min advokatkollega, for at vide, hvor vi præcist står i det her kaos. Det er kommet mig for øre fra en direkte kilde, at det er muligt at få sine penge igen, men jeg er nødt til at finde ud af under præcist hvilke vilkår.

Vi kom hjem til en overraskelse. Eller lidt mere Pernille til Fernández, som der stod i kortet. Min veninde gennem hele livet bogstaveligtalt havde sendt os en opmuntringspakke indeholdende glæde over, at vi kommer til Aalborg trods alt. Tak, mamacita!

Og tænk sig, Leif Davidsen er i byen i morgen, den lader man ikke smutte. Mig og min serbiske dansker skal til foredrag.

23 thoughts on “Ikke mere spildt mælk

  1. Kommer til at tænke på, da vi var til foredrag med Leif Davidsen hos Bog og Ide på Nytorv. Der var en på rækken foran os, der forstyrrede foredraget. Han havde en flaske i baglommen! som tog fokus fra forfatteren.

  2. Så er julen reddet 🙂 mon der bliver råd til gaver,jeg håber advokaten finder ud af hvordan I kan få pengene tilbage 🙂

  3. Skønt for jer, at i har fået nye billetter – det andet var da næsten ikke til at bære.
    God fornøjelse med foredrag i morgen – jeg er også stor fan af Leif Davidsen – han kan noget med ord 🙂

  4. Det den nemlig, Lene. Lad os sige det sådan, at hvis advokaten finder ud af få vores penge igen, bliver der råd til julegaver ellers bliver de hjemmebiksede 😉
    Jeg har prøvet at lægge en kommentar til dig på din blog, men blogger laver rav i den. Prøv at kigge på Norwegians hjemmeside, de tilbyder 50% til Sterlingkunder med billet inden d. 9. november, måske er det noget i kan bruge til noget 🙂

    Gitte, det er skønt men dyrt. Jeg ser frem til Leif Davidsen, jeg har nemlig været til foredrag med ham før, og han er en spændende fortæller 🙂

  5. Det lyder så godt, hvis I har mulighed for at få jeres peneg igen, Fisker!
    God fornøjelse med foredraget i aften – det lyder virkelig spændende :o)

  6. Vi er altså ikke mange, der kan prale af vores eget chokolademærke – det er lidt mere usejt at hedde Bounty!

    Dejligt med billetterne – jeg tager heller aldrig forsikringer må jeg indrømme. Det er lidt gambling ganske vist – men i det store og hele går det nok op, hvis det endelig en dag går galt!

    Godt foredrag! Lyder spændende!

  7. Madame, jeg haaber det, men tror det bliver svaert…

    Nille, vi kan nemlig prale af det. Hvad med Milky Way 😉
    Jeg troede faktisk, at Pernille chokolade var udgaaet, men det ser da ud til at have faaet en renaessance 🙂
    Jeg ser frem til Leif, han er en klog mand!

    Groenlandsposten, yes saa er den reddet. Du har helt ret, det er jo naermest en gave i sig selv at vi er til stede. Godt argument 😉

  8. Godt! … eller det er det jo ikke – det er stadig noget møg, men godt er det, at I trods alt kommer “hjem” til jul 🙂
    Jeg havde da også helt glemt Pernille-chokoladen – den mørke “partner” hed(der) Senator og var/er i mørkeblåt papir – og jeg kan huske at jeg som barn synes at de var et mærkeligt “par”: Pernille og Senator 😉

  9. et cetera, nemlig i hele paervaellingen er det godt, at vi stadig har mulighed for at komme hjem 🙂
    Pernille og Senator, det lyder naesten som en film 😉

    Sole, jeg har lige saa lige sendt mit krav til den advokat 🙂
    Det er ikke meget, men det er noget.

    anonym, rigtigt dejligt!

  10. Havde du virkelig regnet med det…? LOL

    Forresten er du i AA i julen, eller sidder du gemt væk på AUs lange, grå gange og forsøger at gøre chefen tilfreds med noget teknologiinnovationssalg?

  11. AUs lange gule gange forbliver fuldmægtig fri julen over, lad os finde ud af noget. Der er jo altid klollern 1. juledag eller er det kun en southside ting 😉

Skriv et svar

