Lørdagslangsom

Jeg sov relativt længe i dag. Jeg sover normalt aldrig længe, heller ikke selvom jeg prøver på det. Min konklusion er, at jeg må have haft brug for det. Nu er løbeturen overstået, og jeg er blevet mindet om, at der skal gøres en ekstra indsats, hvis jeg ikke skal fremstå som en slapsvans blandt mine kollegaer den 9. november.

Solen er tilbage og efterårsvejret er perfekt. Klart, tørt og friskt. Jeg pønser på en tur i IKEA (og det nye indkøbscenter, som er åbnet lige ved siden af). Der var jo noget med en opvaskebalje, og så selvfølgelig alle de tusind andre ting, man ikke vidste, at man manglede fra IKEAs udvalg.

4 thoughts on “Lørdagslangsom

  1. Det er ufatteligt som man altid kan komme ud fra IKEA med ting… de er dygtige er de 😉

    Jeg synes, at det er så morsomt, når du linker til spanske sites… og jeg rent faktisk forstår en stor del af det… god undervisning!!! Tak!

    Hav en skøn lørdag aften… og museumssøndag 😉 Lol!

  2. Ja, IKEA har vitterligt opfundet noget der minder om den dybe tallerken. Spanierne er lidt skeptiske over for IKEAs varer. De kan ikke forstå, at det kan være kvalitet og tilmed billigt. Derfor går de fleste rundt og tror at IKEA kun sælger billigt bras.

    Yes, løbssiden var dagens udfordring. Der skal nok komme flere 😉

    I lige måde, Pernille – nu får vi se med hensyn til i morgen. Det bliver min tilstand efter bodypump og spinning, som bestemmer om det virkelig bliver dagen, hvor jeg får Museo de Prado at se 😉

Skriv et svar

