VCB

Fernández er ikke just Woody Allen fan. Det ved jeg heller ikke om jeg umiddelbart er, men jeg kan ikke bare lade Javier Bardem smutte ubemærket forbi mig. Derfor har jeg allieret mig med andre (læs:kvinder) i samme båd.

Vi skal se Vicky Cristina Barcelona i dag. Efter arbejde. Originalversionen selvfølgelig. Nogle film skal bare ikke ses synkroniseret. Det her er en af dem. Også selv om to af hovedpersonerne faktisk er spaniere og nu fast bestanddel af Hollywood. Et underligt paradoks egentlig…

8 thoughts on “VCB

  1. Det bliver en super oplevelse – Bardem er intet mindre end genial… selv med accent 😉
    Da jeg så ham i Mar Adentro var jeg virkelig imponeret – kunne ikke få den film ud af hovedet i dagevis!

    Jeg ser jo altid på originalsprog – om så det er en sydkoreansk film… jeg er evig modstander af synkronisering. Franskmænd ville have et absolut bedre forhold til engelsk, hvis de ikke var opvokset med synkroniseret TV!

  2. Nille, jeg glaeder mig 🙂
    Jeg ser mange film paa originalsprog, men hvis vi er ude og suse, og paa vejen beslutter os for at gaa i bio, goer det mig ikke saa meget at se for eksempel Spiderman III paa spansk. Nogle film egner sig bare ikke til det 😉

  3. VCB er slet ikke så ringe… Specielt ikke når man nu er JB fan… (jeg har opgivet mine kæreste drømme med ham… han hænger jo stadig ud med hende Penélope…!!).

    Jeg syntes den er ganske udemærket… Og så får du også set lidt af Barcelona 😉

Skriv et svar

