Kædereaktion

Det er faktisk Fernández’ skyld. Det hele startede med, at han skulle købe en mascara til mig på sin tur til Oslo. Det gjorde han også, den helt rigtige, men vandfast. Det betød, at jeg skulle ud og have fat i noget mere kradsbørstigt øjenmakeupfjerner. Ansigtsrensen var også ved at rinde ud, så det passede jo egentligt meget godt. Efter kyndig vejledning ryger der to styks ned i posen.

Nu er det bare sådan, at jeg med i købet fik en gavecheck på 10 € til brug ved mit næste køb og at de giver yderligere 15% rabat resten af oktober. Det kan man jo ikke lade gå ubemærket hen…

Min kollegas kommentar var at krisen ikke er så skidt, at den ikke er god for noget. Gode tilbud for eksempel.

8 thoughts on “Kædereaktion

  1. Det var da et rigtigt godt køb, Fisker, når du fik så meget rabat med til brug næste gang. Clarins har jeg endnu aldrig prøvet, men det er vel bare rigtig lækkert 🙂

  2. Clarins er lækkert – efter mange, MANGE, års trofast brug af Lancôme skiftede jeg ved juletid til Clarins – og dét har jeg ikke fortrudt – så de rabatter kunne jeg også sagtens bruge :-)Jeg har forresten en ubrugt mascara fra samme mærke (en gave) liggende – måske skulle jeg liige tjekke om den er vandfast 😉

  3. Jeg har tidliger sværget til Clinique og Vichy, og har heller ikke fortrudt, at Clarins er kommet på hylden. Det er som om, at det er en tand mere lækkert. Det er svært at forklare indtil man får det i ansigtet.
    Tjek lige om den er vandfast, der er basis for opfyldning 😉

  4. Jeg har brugt Clarins makeupfjerner i snart 15 år tror jeg – og sværger til den… andre produkter er fra andre steder… men denne er altså hellig for mig!

  5. Nille, jeg har også andre produkter fra andre steder. For eksempel er min deo fra Vichy og jeg har ikke i sinde nogensinde at skrifte den ud, for jeg er overbevist om, at jeg ikke finder noget bedre derude. Hvad ansigtscremen angår er den også fra Vichy, men jeg tror sgu den næste bliver fra Clarins. Man fik jo prøver med i købet og Clarins har en ansigtcreme med solfaktor 15, som svarer til den som Vichy desværre ikke sælger mere… 😉

Skriv et svar

