Tankespil

Jeg har tænkt på det hele dagen. Fundet undskyldninger for at undgå det. Først regnede det. Så trængte sokkeskuffen til en grundig oprydning. Der var ikke grænser for hvilke overspringshandlinger, der pludselig dukkede op og spærrede fordøren. Min dårlige samvittighed vandt dog til sidst over dovenskaben.

Heldigvis bor vi lige over for en kæmpestor park. Den er god at løbe i, for der er kuperet terræn og underlaget er forholdsvist blødt. Parken var fuld af mennesker, gamle som unge, kærestepar og hundeluftere. Folk som nyder søndagen og suger det sidste af sommeren til sig i en af byens mange oaser.
Vi nyder også resten af søndagen. Sammen. Fernández rejser til Oslo i morgen, og er væk hele ugen. Så er der dømt brødfri uge.

5 thoughts on “Tankespil

  1. Det lyder som en dejlig plet, I har der midt i byen – og man får det egentlig meget bedre efter sådan en luftetur, både fysik og fordi, samvittigheden har fået sit.

    Rigtig god brødfri uge til dig :o)

  2. Man skal altså heller ikke undervurdere det med skuffen – slet ikke her i overgangsperioden mellem sommer og efterår… der skal en god oprydning til!

    Men flot, at du kom afsted… en brødfri uge er jo også bare kur i sig selv!

  3. Madame, vi er meget heldige med den. Den er forholdsvis ny. Jeg fik det meget bedre, man faar bogstaveligt talt renset ud i hele kroppen.

    Nille, nu hader jeg jo at rydde op, saa jeg ved godt hvor det med skuffen kom fra 😉 Men du har helt ret, det skal goeres inden vinter!

    Ja, jeg satser paa at der ryger 5-10 kg 😉

Skriv et svar

